pielegnacja twarzy(meskiej :) )

1. Data: 2003-02-26 09:47:03

Temat: pielegnacja twarzy(meskiej :) )
Od: "Andrzej" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc dziewczyny :)
Od dluzszego czasu stosuje rozne kosmetyki do twarzy(zel,tonik,krem itp..) i
w sumie jest fajnie :)) (bylem u kosmetyczki ostatnio na oczyszczaniu
twarzy i powiedziala,ze mam bardzo malo jakichs "wagrow" :(( czy czegos...:)
niewazne... po prostu jest to chyba efekt stosowania tych roznych zeli
itp... :) Ale mam pytanie, bo chcialbym jakies inne kosmetyki sprobowac niz
obecne(oriflame)..Co mi polecacie? Acha, cena raczej jest niewazna,tylko
zeby bylo dobre.AVON odpada.
Wiem,ze sie znacie na tym wszystkim, wiec moze cos poradzicie :) ....moze
jakies kremy nivea, moze vichy, moze jakies inne, naprawde nie wiem co jest
dobre a co nie.Chodzi mi o jakis komplet :) tzn. zel+tonik+krem :) Dzieki.
Acha...gdyby to mialo znaczenie, to jestem mlody (22) facet, cera chyba
mieszana(na pewno nie tlusta).
Tylko,zeby po tych kremach nie pojawily sie mi na twarzy jakies pryszcze czy
cos...kiedys jak sie smarowalem jakims kremem to mi wyskoczylo...:((...moze
byl tlusty:(( hmm...nie wiem...

Ok. Dzieki z gory :)
Pozdrawiam

P.S.
a tak na marginesie, to kosmetyki z oriflame sa ok czy nie?? bo na temat
AVONu to moje kolezanki nie wypowiadaly sie dobrze

1. Data: 2003-02-26 10:47:14

Temat: Re: pielegnacja twarzy(meskiej :) )
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <a...@a...pl> wrote
>Ale mam pytanie, bo chcialbym jakies inne kosmetyki sprobowac niz
> obecne(oriflame)..Co mi polecacie? Acha, cena raczej jest niewazna,tylko
> zeby bylo dobre.

Ja polecam Dax Cosmetics, seria Dax Man. Nie wiem, czy wszystko z niej jest
dobre. Moja maz in spe ma krem poltlusty (bo on ma sucha skore) i efekt
stosowania jest bardzo obiecujacy. Z tej serii jest tez krem nawilzajacy do
cery mieszanej i tlustej. Jest taki i ladnie pachnie :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-26 12:28:23

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> cery mieszanej i tlustej. Jest taki i ladnie pachnie :)

Ja sie podpisuje.
A tonik tez bym Ci radzila z Daxa, z serii Czysta Cera (do tlustej i
mieszanej skory).
Tylko ze on dosc mocno dziala, po nim obowiazkowo krem (jak wyschnie ofkors)

Kaska

1. Data: 2003-02-26 17:00:34

Od: "Andrzej" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszanej skory).
> Tylko ze on dosc mocno dziala, po nim obowiazkowo krem (jak wyschnie
ok, dzieki dziewczyny...tylko ze ja NIE MAM tlustej cery,a zdaje mi sie,ze
to sa kosmetyki do skory tlustej.Kiedys stosowalem hydronorme czy jakos tak
firmy ROCHE czy cos takiego(sorki,ale naprawde sie nie znam). Dermatolog mi
to przepisal, podobno do cery wrazliwej.I wlasnie on mowil,ze skory to ja
nie mam na pewno tlustej, wiec nie wiem, czy te kosmetyki sa ok.Nie wiem
:( .
I co myslicie....?
Pozdr. .

1. Data: 2003-02-26 21:07:21

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie mam na pewno tlustej, wiec nie wiem, czy te kosmetyki sa ok.Nie wiem

A jaki uzywasz zel do twarzy i tonik?,mam pytanko jak zwalczyles te pryszcze
i jaki krem ci to spowodowal?

1. Data: 2003-02-26 22:02:55

Od: "Andrzej" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki uzywasz zel do twarzy i tonik?,mam pytanko jak zwalczyles te
pryszcze
> i jaki krem ci to spowodowal?

zle mnie zrozumiales....to co mi przepisal dermatolog (te kremy) to nie na
pryszcze (na szczescie nigdy nie mialem z tym problemow....czasem jakis
wyskoczyl ale to rzadko) tylko na cos innego...po prostu mialem przez jakis
czas STRASZNIE podrazniona skore.

1. Data: 2003-02-26 22:16:11

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pryszcze (na szczescie nigdy nie mialem z tym problemow....czasem jakis
> wyskoczyl ale to rzadko) tylko na cos innego...po prostu mialem przez

Hehe zgadza sie ,przy okazji sie pytam bo uzywam zel titin ziaja i krem
biobalans matujacy ziaji i kurcze pryszcze mi wyskakuja a mam cere mieszana

1. Data: 2003-02-26 22:25:45

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kotek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Hehe zgadza sie ,przy okazji sie pytam bo uzywam zel titin ziaja i krem
> biobalans matujacy ziaji i kurcze pryszcze mi wyskakuja a mam cere
mieszana

Może to jaieś uczulenie?
Ja np. ziaje obchodze z daleka (oprócz sopotu :) ) bo mnie najnormalniej w
świecie uczula.
po tym żelu to miałam policzki jak buraczki, i piekło to jak diabli,
koleżanka z kolei po kremie nagietkowym dostała wysypki :)
więc może spróbuj czegoś innego?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-27 08:43:22

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> ok, dzieki dziewczyny...tylko ze ja NIE MAM tlustej cery,a zdaje mi sie,ze
> to sa kosmetyki do skory tlustej.

???
A na jakiej podstawie takie wnioski wysnules? :-)
Tonik, jak Ci napisalam jest do mieszanej i tlustej (A Ty masz mieszana
ponoc), a reszta to kremy nawilzajacy albo poltlusty - dlaczego myslisz ze
sa do tlustej cery????

Kaska

1. Data: 2003-02-27 13:32:59

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po tym żelu to miałam policzki jak buraczki, i piekło to jak diabli,
> koleżanka z kolei po kremie nagietkowym dostała wysypki :)

A jakie mozesz mi polecic?:),naprzyklad zestaw tonik i zel eris jest dobry i
jaki jeszcze krem erisa do kompletu ?,albo oceanic aa young czy jak:) tam
moze byc ?

vizaż-jak to widzicie?
Re: A teraz na odwrót:)
Re: Panowie i solarium...