pieniądze potrzebne:)))

Data: 2003-01-07 11:06:02
Temat: pieniądze potrzebne:)))
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@w...pl>

O ja głupia nie powiem co. Zamówiłam sobie przed świętami katatlog Hobby
Studio:))) Wczoraj przyszedł. I na co mi to było? Pół nocy się zastanawiałam
czy jak będę cały miesiąc żywić rodzine ziemniakami, a chomika samą
marchewką to zaoszczędzę wystarczająco dużo kasy coby sobie kupić to
wszystko co bym chciała. No jednym słowem, nie miała baba kłopotu to se
katalog zamówiła:)
Kinga (Wrocław)