piersi kurczaka plu suszone pomidory

1. Data: 2005-09-04 18:33:15

Temat: piersi kurczaka plu suszone pomidory
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas temu przeglądając grupę czytałam wątek w którym była mowa o
piersiach kurzecych nadziewanych suszonymi pomidorami i fetą. Nie mogę wątku
niestety znaleźć może ktoś robił takie cuś i wspomoże przepisem. No i czym
takie piersi przyprawić bo nie bardzo potrafie sobie wyobrazić smakowo taka
kombinacje.

Anet

2. Data: 2005-09-04 19:26:17

Temat: Re: piersi kurczaka plu suszone pomidory
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le dimanche 4 septembre 2005 ŕ 20:33:15, dans <dffeli$908$1@atlantis.news.tpi.pl>
vous écriviez :

> [...]
> takie piersi przyprawić bo nie bardzo potrafie sobie wyobrazić smakowo taka

Na pewno bazylia / tymianek / ziola prowansalskie, no,
srodziemnomorskie przyprawy. Co do samego nadzienia to glownie hit
jest w tym zeby sie ser troche stopil, jak przypuszczam.

Ewcia, w drodze do salatki sledzowej

--
Niesz

3. Data: 2005-09-05 06:38:56

Od: "samarara" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomidory trzeba wcześniej włożyć do miski z oliwą ( chyba że kupiłeś w
słoiku, gotowe do użycia),
+ ser kozi i bazylia
proste jak budowa cepa i do tego bardzo smaczne

pozdrawiam
smrr

4. Data: 2005-09-05 06:54:06

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słoiku, gotowe do użycia),
> + ser kozi i bazylia
> proste jak budowa cepa i do tego bardzo smaczne

Dzieki tylko jak to usmażyć, upiec czy może grilowac

Anet

5. Data: 2005-09-05 08:14:21

Od: "samarara" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki tylko jak to usmażyć, upiec czy może grilowac

ja to grilowałem (jak znajde to podesle Ci jeszcze przepis na marynate)

pozdrawiam
smrr

6. Data: 2005-09-05 08:27:13

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "samarara" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> ja to grilowałem (jak znajde to podesle Ci jeszcze przepis na marynate)
>
> pozdrawiam
> smrr
Byłabym wdzięczna

Anet

Suszenie ziół w domu
Bekon a boczek
Ciasto marchewkowe - pomocy (jak zetrzeć marchewkę)
ryby w smazalni
Chefmoz