Ciasto marchewkowe - pomocy (jak zetrzeć marchewkę)

1. Data: 2005-09-04 12:28:21

Temat: Ciasto marchewkowe - pomocy (jak zetrzeć marchewkę)
Od: "Sylviku" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Wlasnie robie ciasto marchewkowe. Wszedzie pisze: ileś tam startej marchewki.

Ale jak mam ją zetrzec? Na tych małych oczkach ktore robia cieniutkie
paseczki, czy raczej na tych oczkach na ktorych sie ściera np ziemniaki na
placki ziemniaczane :)

Nie chce zepsuc ciasta a zalezy mi na nim, bo to na urodziny do przyjaciolki.

Pomozcie

ps. ciasto z przepisu Pascala. Pisze, ze na najmniejszych oczkach sie sciera,
ale na tarce mam takie 2: na paseczki i na papkę ;)

2. Data: 2005-09-04 12:34:28

Od: "Sylviku" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sciera,
> ale na tarce mam takie 2: na paseczki i na papkę ;)

Tak w ogole robil ktos to ciasto z przepisu Pascala? Jakies dziwne jest, bo
pisze:

W osobnej miseczce roztrzep jajka tak, żeby uzyskać jednolitą konsystencję.
czyli tak naprawde rozumie to tak, ze nie ma byc z tego ubita sztywna piana
tylko maja byc lekko roztrzepane.

Zwariuje zaraz

3. Data: 2005-09-04 16:08:35

Od: "tomolek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie roznie i zawsze wychodzilo, ale przewaznie robie na grubszej...
http://kobieta.gazeta.pl/kuchnia/2,54041,,,,5407979,
P_KOBIETA_PRZEPISY.html
pzepis taki ja tutaj...
pzdr
t.

4. Data: 2005-09-05 12:42:31

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak w ogole robil ktos to ciasto z przepisu Pascala? Jakies dziwne jest,
> bo
> pisze:

Ja robiłam. Ale zdecydowanie bardziej przypadło mi do gustu ciasto
marchewkowe Ktośki. Spróbuj wpisać w google'u, pownien wyskoczyć przepis, a
jeśli nie to wklepię.

Pozdrawiam.
Barbara

5. Data: 2005-09-05 16:07:19

Od: "rahab" <r...@p...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:dfhefn$j5t$1@opal.icpnet.pl...
> Ja robiłam. Ale zdecydowanie bardziej przypadło mi do gustu ciasto
> marchewkowe Ktośki. Spróbuj wpisać w google'u, pownien wyskoczyć przepis,
> [...]

Jesli mozesz to podaj linka do przepisu Ktoski - googlam i googlam ale chyba
zacmienie mam i nie moge namierzyc...

dzieki
azr

6. Data: 2005-09-05 20:18:51

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli mozesz to podaj linka do przepisu Ktoski - googlam i googlam ale
> chyba zacmienie mam i nie moge namierzyc...
> dzieki
> azr

Podaję link: http://tinylink.com/?ucCy9E88hF

i wklejam przepis Ktośki:
"1 szkl oleju
2 szkl maki
1 szkl cukru (ja daje 3/4)
2 jaja
3 lyzki kakao
1 lyzka cynamonu
2 lyzeczki proszku do pieczenia
2 lyzeczki sody
2 szklanki utartej marchwi w lezki ( tak jak zolty ser)
orzechy wloskie rodzynki, pesyki dyni slonecznika, kandyzowany ananas- wg
uznania
Mieszamy wszystko poza marchwia i bakaliami na gladka mase, dodajemy
marchewke i bakalie.
Pieczemy ok 45 min w nagrzanym do 175 stopni piekarniku.
Trzeba sprawdzic patyczkiem czy sie do niego nie klei.
Ewentualnie polewa:
Duże opakowane serka waniliowego Campina +
3/4 kostki rozpuszczonego masła +
3/4 szkl. cukru pudru +
wanilia;
Wszystko połączyć i polewać jeszcze ciepłe ciasto."
Pozdrawiam.

Barbara

7. Data: 2005-09-06 11:53:40

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ps. ciasto z przepisu Pascala. Pisze, ze na najmniejszych oczkach sie sciera,
> ale na tarce mam takie 2: na paseczki i na papkę ;)

No i wyszedł paskudny zakalec ;)

Już więcej z Pascala nie zrobie. Robiłam też z jego przepisu polędwiczki
wieprzowe (z przepisów ekspresowych), ale niesmaczne to a wyszło dokładnie tak
jak zrobił.

Chyba spróbuje przepisu Ktośki

Dziekuje

ryby w smazalni