witam po przerwie:))

1. Data: 2005-09-03 20:54:42

Temat: Re: witam po przerwie:))
Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata \agatonek\ Mryczko <a...@w...pl> napisał(a):

> wlasnie przed chwila ostatniego zlozylam i wrzucilam do garnka uffff. A sa z
> miesem (wieprzowina i filet z kurczaka, z ryzem cebula i pieczarkami ).

Znaczy się jeden gołąb z wieprzowym, drugi gołąb z kurczakowym czy może
połączyłaś mielone wieprzowe i kurczakowe w jeden farsz ?

2. Data: 2005-09-03 20:54:52

Temat: witam po przerwie:))
Od: "Agata \"agatonek\" Mryczko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich serdecznie po kilkumiesiecznej przerwie:)) Znowu bede mogal
czytac, pytac, uczyc sie i wdawac sie roznorakie dyskusje na tematy
kulinarne.

Kilka dni temu, moja mame napadla ochota na golabki.. no to zrobilam,
wlasnie przed chwila ostatniego zlozylam i wrzucilam do garnka uffff. A sa z
miesem (wieprzowina i filet z kurczaka, z ryzem cebula i pieczarkami ). Mam
nadzieje ze beda zjadliwe...

pozdrawiam cieplo
agata

3. Data: 2005-09-03 21:04:10

Od: "Agata Mryczko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Znaczy się jeden gołąb z wieprzowym, drugi gołąb z kurczakowym czy może
> połączyłaś mielone wieprzowe i kurczakowe w jeden farsz ?
wlasnie polaczylam wszystko razem, czyzby moglo sie okazac niejadalne?

--
pozdrawiam cieplutko
**agatka**

4. Data: 2005-09-03 21:06:21

Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko <a...@w...pl> napisał(a):
> wlasnie polaczylam wszystko razem, czyzby moglo sie okazac niejadalne?
Nie wiem, nigdy jeszcze nie łączyłem mielonego z białego mięsa z mielonym z
mięsa czerwonego! Z niecierpliwością czekam zatem na efekt Twojego eksperymentu.

pozdrawiam turecky

5. Data: 2005-09-04 12:36:59

Od: "Agata Mryczko" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, nigdy jeszcze nie łączyłem mielonego z białego mięsa z mielonym
> mięsa czerwonego! Z niecierpliwością czekam zatem na efekt Twojego
eksperymentu.
po skonsumowaniu powiem tak, calkiem smaczne polaczenie ino za malo
pieczarek dalam, ciut za duzo pieprzu (ale zlagodzone sosem pieczarkowym),
ale ci co jedli mowia ze calkiem calkiem:)
a co do polaczenia miesa czerwonego z bailym to juz je testowalam przy
mielonych:)

--
pozdrawiam cieplutko
**agatka**

6. Data: 2005-09-09 16:18:24

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

turecky napisał(a):
> Nie wiem, nigdy jeszcze nie łączyłem mielonego z białego mięsa z mielonym z
> mięsa czerwonego! Z niecierpliwością czekam zatem na efekt Twojego eksperymentu.

Ale pasztet.
pozdr. Jerzy

cytryna vs. limonka
winogrona