winogrona

1. Data: 2005-09-03 18:20:40

Temat: winogrona
Od: "andrzej" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy można zamrozić kiście winogron na kompot,nigdy tego nie praktykowałem.

2. Data: 2005-09-03 18:50:50

Temat: Re: winogrona
Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"andrzej" <s...@g...pl> wrote in message
> czy można zamrozić kiście winogron na kompot,nigdy tego nie praktykowałem.

Mozna zrobic kompot z winogron w sloikach /wekach/ tak jak z wisni czy
czeresni itp, kiedys robilem.
Pozdrawiam
MarekF

3. Data: 2005-09-04 18:00:47

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy można zamrozić kiście winogron na kompot,nigdy tego nie praktykowałem.
mrozic winogrona najpierw przez godzine na plastikowej tracce [zeby sie nie
zgniotly] a potem mozna spokojnie wsypac do woreczka i dalej mrozic :)

4. Data: 2005-09-05 14:49:42

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mrozic winogrona najpierw przez godzine na plastikowej tracce [zeby
> sie nie zgniotly] a potem mozna spokojnie wsypac do woreczka i dalej
> mrozic :)
Z tego co wiem to owoce zachowają smak i joko taki wygląd ja zostaną
gwałtownie zmrożone w dość niskiej temperaturze. W lodówce to raczej
niemożliwe. Ale zawsze można próbować.
Pozdro Jacenta

5. Data: 2005-09-07 17:11:05

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wiem to owoce zachowają smak i joko taki wygląd ja zostaną
> gwałtownie zmrożone w dość niskiej temperaturze. W lodówce to raczej
> niemożliwe.

chlodzenia raczej nie proponowalam, tylko od razu mrozenie :)

tarta z jabłkami
Chutney z zielonych pomidorów
Jaź
różnica miedzy szisz kebabem a zwyklym kebabem
kupić kuchni