cytryna vs. limonka

1. Data: 2005-09-03 20:16:05

Temat: cytryna vs. limonka
Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy może mnie ktoś oświecić, czym się różnią od siebie owe cytrusy? Chcę
zrobić krem cytrynowy do tarty, nie mam cytryny, mam za to limonkę. Nie
popsuję?

mojra

2. Data: 2005-09-03 20:31:09

Temat: Re: cytryna vs. limonka
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 3 septembre 2005 ŕ 22:16:05, dans <dfd0a7$neq$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Czy może mnie ktoś oświecić, czym się różnią od siebie owe cytrusy? Chcę
> zrobić krem cytrynowy do tarty, nie mam cytryny, mam za to limonkę. Nie
> popsuję?

Nie. Limonka (zamiest cytryny) jest wazna w uzyciu na surowo.

Zwcia

--
Niesz

3. Data: 2005-09-03 20:47:25

Od: mojra <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Nie. Limonka (zamiest cytryny) jest wazna w uzyciu na surowo.

Wielkie dzięki.

mojra

4. Data: 2005-09-03 20:51:18

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mojra <m...@o...pl> napisał(a):

> Czy może mnie ktoś oświecić, czym się różnią od siebie owe cytrusy? Chcę
> zrobić krem cytrynowy do tarty, nie mam cytryny, mam za to limonkę. Nie
> popsuję?

sok z limonki jest bardziej kwasny i bardziej "charakterny". otarta skórka z
limonki imo różni się bardziej.

5. Data: 2005-09-03 23:47:06

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Le samedi 3 septembre 2005 ŕ 22:16:05, dans <dfd0a7$neq$1@atlantis.news.tpi.pl>
> vous écriviez :

> Nie. Limonka (zamiest cytryny) jest wazna w uzyciu na surowo.

???
Limonka smak ma zupelnie inny niz cytryna. Drobna szczegola taka, w gotowaniu dla
mnie istotna ale de gustibus...

6. Data: 2005-09-04 09:06:32

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> sok z limonki jest bardziej kwasny i bardziej "charakterny". otarta skórka z
> limonki imo różni się bardziej.

No patrzcie ludzie! Własnie nabyłam limonke i cytryne, żeby wreszcie te różnice
wysmakować. Na moje, to kwaśne mniej więcej tak samo, ale aromat skórki
limonki przy cytrynie wlaściwie nie istnieje.Jeszcze nie probowłam w alkoholach
( eh te wszystkie drinki z limonką... ). Zaś różnica w cenie dośc zasadnicza: u
nas cytryny do 5 zł/kg, a limonki ponad 16 zl.
qd wielbicielka cytryn

7. Data: 2005-09-09 16:32:08

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):
[...]
> No patrzcie ludzie! Własnie nabyłam limonke i cytryne, żeby wreszcie te różnice
> wysmakować. [...]

Citrus limon?
Prędzej znajdziesz różnicę pomiedzy kartoflami a ziemniakami.
;-)
pozdr. Jerzy

winogrona
tarta z jabłkami
Chutney z zielonych pomidorów
Jaź
różnica miedzy szisz kebabem a zwyklym kebabem