różnica miedzy szisz kebabem a zwyklym kebabem

1. Data: 2005-09-03 11:47:20

Temat: różnica miedzy szisz kebabem a zwyklym kebabem
Od: "Kamyk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Slyszalem kiedys o szisz kebabie? Czym on sie rozni od zwyklego kebaba??

Z gory dzieki za odpowiedz
M.

2. Data: 2005-09-03 13:49:15

Od: "turecky " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamyk <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Slyszalem kiedys o szisz kebabie? Czym on sie rozni od zwyklego kebaba??
>
> Z gory dzieki za odpowiedz
> M.

Kebab (ogólnie) to mięso nadziane na patyk i pieczone.
Doner kebeb (pisane "o umlaut") to mięso pieczone na pionie.
Szisz kebab to mięso pieczone w poziomie.

3. Data: 2005-09-03 16:32:51

Od: "Kamyk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kebab (ogólnie) to mięso nadziane na patyk i pieczone.
> Doner kebeb (pisane "o umlaut") to mięso pieczone na pionie.
> Szisz kebab to mięso pieczone w poziomie.

Ok Dziekuje za odpowiedz, a co to takiego sziszkufta? Nie wiem czy dobrze to
napisalem

Z gory dzieki
M.

4. Data: 2005-09-03 17:07:50

Od: "turecky " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamyk <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ok Dziekuje za odpowiedz, a co to takiego sziszkufta? Nie wiem czy dobrze to
> napisalem

kufta, kofta: popularne na wschodzie bliskim i dalekim (od Turcji po Indie)
kulki, kiełbaski z mielonego czegoś smożone na grillu lub w głębokim tłuszczu
(np. indyjska kofta z tofu czy paniru)
sziszkufta - tureckie kiełbaski z mielonej jagnięciny, grilowane

kupić kuchni
palony drink i wciaganie jego opar - co to - jaki przepis?
ciastka na skwarkach od smalcu
Kolacja we dwoje...
Paprykarz szczecinski