palony drink i wciaganie jego opar - co to - jaki przepis?

1. Data: 2005-09-03 06:36:08

Temat: palony drink i wciaganie jego opar - co to - jaki przepis?
Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W knajpie widzialem jak kelner podawal drinka w ten sposob, ze w
kieliszek 50-siatki (nie wiem co to bylo), ktory stal na talerzyku
nakrywal szklanka, na tym talerzyku cos podpala i palilo sie to przez
minute. Nastepnie zdejmowal ta szklanke podawal slomke i klient wypijal
slomka ta 50-siatke, nastepnie prosil aby odwrocic slomke, podnosil ta
szklanke i prosil aby wciagac te opary z tej szklanki.

Co to za drink?

Jakies specjalne efekty po nim czy co?

aha ta knajpa to Haineken w Jastrzebiej Gorze.

2. Data: 2005-09-03 07:27:02

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fReLuZ napisał:

> [...]
> slomka ta 50-siatke, nastepnie prosil aby odwrocic slomke, podnosil ta
> szklanke i prosil aby wciagac te opary z tej szklanki.

Rotfl :)
Pomijając, że nie wiem, co za specyfik, wyobraziłam sobie, że kelner
stoi nade mną i pilnuje sposobu picia czegokolwiek. Wygląda to, co
opisujesz dość cyrkowo ;)
--
pa, BasiaBjk, co chwilkę dumała, co też masz na myśli w temacie ;)

3. Data: 2005-09-03 11:18:31

Od: pst <g...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> slomka ta 50-siatke, nastepnie prosil aby odwrocic slomke, podnosil ta
> szklanke i prosil aby wciagac te opary z tej szklanki.

widzialem cos podobnego, to byla zubrowka z calymi ziarnami kawy, ktore sie podpala.
po minucie jak chwile ta kawa poskwierczy, jest gotowe do wypicia slomka wlasnie.
ale zadnych oparow przy tym nie bylo, chyba ze byly ale nikt ich nie wdychal :)

4. Data: 2005-09-03 13:54:08

Od: "Zajad" <z...@f...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W knajpie widzialem jak kelner podawal drinka w ten sposob, ze w kieliszek
>50-siatki (nie wiem co to bylo), ktory stal na talerzyku nakrywal szklanka,
>na tym talerzyku cos podpala (...)
To Sambuka. W Anglii pija sie to na kazdej imprezie. Ja osobiscie tego nie
lubie, bo to slodkie i anyzkowe. Smak podobny do Greckiego Ouzo. Opary
wdycha sie przez serwetke. Uczucie podobne jak po wzieciu tabaki. Z tego co
pamietam w polsce tez podaja Sambuke, jednak rzadko kto pije to samo. Raczej
w postaci drinkow.

Zajad

5. Data: 2005-09-03 13:54:57

Od: "turecky " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pst <g...@1...pl> napisał(a):

> [...]
> wlasnie. ale zadnych oparow przy tym nie bylo, chyba ze byly ale nikt ich nie w

żubrówka z kawą ???
Podpala się anyżówkę (ouzo, pastis, raki, ...) z ziarenkami kawy i po chwili
wypija.

6. Data: 2005-09-03 13:59:00

Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rotfl :)
> Pomijając, że nie wiem, co za specyfik, wyobraziłam sobie, że kelner
> stoi nade mną i pilnuje sposobu picia czegokolwiek. Wygląda to, co
> opisujesz dość cyrkowo ;)

i tak bylo !!!!!!!!! powaga!! i jeszcze komentowal zeby szybko wypic i
mocno wciagac.. MOCNIEJ MOCNIEJ mowil....

ciastka na skwarkach od smalcu
Kolacja we dwoje...
Paprykarz szczecinski
Kupilem parowar jutro debiut - jak i czy przyprawiac
kombiwar,szybkowar etc. i popcorn