Chutney z zielonych pomidorów

1. Data: 2005-09-03 12:52:18

Temat: Chutney z zielonych pomidorów
Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Was cała nadzieja.
Jakieś circa 22 lata temu miałam genialny przepis na chutney z zielonych
pomidorów.
Z tego co pamiętam kroiło się zielone pomidory , sporo cebuli dodawało
sól, cukier puder, ocet. Macerowało się to 24 godziny, a potem smażyło
jak powidła.
Kilka osób wzięło przepisy i wszyscy zgubili.
Ja za nic nie mogę sobie przypomnieć proporcji. W tym roku zanosi się na
duży zbiór zielonych pomidorów, a te powidła z nich do mięś pieczonych
po prostu niebo w gębie.
Z ukłonami michalina

2. Data: 2005-09-05 14:25:13

Temat: Re: Chutney z zielonych pomidorów
Od: "Julita Cygan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duży zbiór zielonych pomidorów, a te powidła z nich do mięś pieczonych po

Posiadam w swoich zbiorach przepis na "czatneja" z zielonych pomidorów, ale
niestety nie przy sobie. Do niedzieli będę go miała, jeżeli tak długo
wytrzymasz to potem napiszę. Podam też przepis na "czatneja" z czerwonych
pomidorów ( bardziej mi smakuje)- co roku robię około 50 małych słoiczków
pozdrawiam Julita

3. Data: 2005-09-05 19:35:59

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julita Cygan napisał(a):

> [...]
> pomidorów ( bardziej mi smakuje)- co roku robię około 50 małych słoiczków

Łaskawco, czekam z wielką cierpliwością, a na ten z czerwonych też poproszę.

Ukłony michalina

4. Data: 2005-09-09 16:35:11

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 napisał(a):
[...]
> Łaskawco, czekam z wielką cierpliwością, a na ten z czerwonych też
> poproszę.

Zobacz ten:
http://www.cyber-kitchen.com/ubbs/archive/PRESERVING
/Chutney_Green_Tomato_Chutney.html
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-09-11 18:06:00

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):

> Zobacz ten:
> http://www.cyber-kitchen.com/ubbs/archive/PRESERVING
/Chutney_Green_Tomato_Chutney.html

> pozdr. Jerzy

Dziękuję, bardzo zbliżony. W tym moim przepisie nie było jabłek i
rodzynek i macerowało sie 24 godziny. Niemniej jakieś proporcje są,
Spróbuję.
michalina

Jaź
różnica miedzy szisz kebabem a zwyklym kebabem
kupić kuchni
palony drink i wciaganie jego opar - co to - jaki przepis?
ciastka na skwarkach od smalcu