pierwsze urodziny

1. Data: 2002-11-12 13:00:17

Temat: pierwsze urodziny
Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Niedlugo moja cókrka skonczy roczek. Mam zamiar zorganizowac jej male
przyjatko. Co przygotowac, zebyby bylo smacznie i szybko.
Dodam, ze oprócz solenizantki nie bedzie innych dzieci. Nie bedzie to
impreza wielogodzinna (ze wzgledu na dzidzie).
Z góry dziekuje za przepisy.
--------
Pozdrawiam,
agnicha

1. Data: 2002-11-12 13:02:57

Temat: Re: pierwsze urodziny
Od: "zbigniew" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasza manna z soczkiem malinowym , pycha
Andrzej

1. Data: 2002-11-12 13:33:16

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Popieram, plus kawa i tort dla dorosłych

anet

1. Data: 2002-11-12 14:48:23

Temat: Tort karmelowy (P); Było: pierwsze urodziny
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodam, ze oprócz solenizantki nie bedzie innych dzieci. Nie bedzie to
> impreza wielogodzinna (ze wzgledu na dzidzie).

Witam!
Jezeli masz ochote poczestowac gosci naprawde pysznym tortem, to polecam ciasto
karmelowe wg Iwony:

-wklejam-

1. upiec ciemny biszkopt ( z 6-7 jaj)
2. 6 bialek i 30 dag. cukru ubic na sztywno, dodac do tego 12 dag. wiorek
kokosowych, 10 dag. orzechow mielonych, 10 dag. orzechow krojonych, 15 dag.
prince polo (4 szt.) utartych na tarce o grubych oczkach. Wszystko
delikatnie wymieszac, wylozyc na blache z pergaminiem i upiec.
3. Krem: 1 puszka mleka slodzonego gotowac 3 godz. wg. instrukcji podanych
na grupie. Ostudzic.
0.5 kostki masla, 0.5 kostki margaryny i 3/4 puszki karmelu utrzec na
jednolita mase.
4. Biszkopt przekroic na polowe. Wieksza czesc masy posmarowac spod
biszkoptu, przykryc druga warstwe, rozsmarowac reszte masy i przykryc
upieczona pianka. Calosc udekorowac polewa karmelkowa.

-koniec-

Owszem, ciasto jest dosc pracochlonne, ale goscie na dlugo zapamietaja ta
impreze).

Jako jedno z dan moge zaproponowac skrzydelka miodowo-czosnkowe. Pracy przy tym
niewiele, a moim gosciom zawsze smakuje. Jezeli chcesz, to wstukam przepis.

Pozdrawiam,

AniaR

buritos
przepisy dla malutkiego alergika