pietruszka

1. Data: 2008-02-26 20:52:12

Temat: pietruszka
Od: "J.K." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posadziłam pietruszkę w doniczce, żeby miec zielona natkę. Niestety, już
kolejna pietruszka zgniła. Wydaje mi się, ze nie podlewam za dużo, nie wiem
więc, dlaczego pietruszka mi zawsze gnije. Znacie odpowiedź?

2. Data: 2008-03-01 09:17:25

Temat: Re: pietruszka
Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2008-03-01 09:18:48

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiem
> więc, dlaczego pietruszka mi zawsze gnije. Znacie odpowiedź?

Jeśli chcesz mieć wyłącznie natkę, wysiej pietruszke naciową zamiast
korzeniowej
;-)

Pozdrawiam praktycznie
skryba

Trawa papmasowa
Sprzedam Husqvarna 357XP(nowa) raz uzyta
sok z brzozy
Co robić po odwinięciu roślin?
Przyszła wiosna :-)