pigułka (logest) vs antybiotyk

1. Data: 2003-01-08 18:16:35

Temat: pigułka (logest) vs antybiotyk
Od: Mariusz Gromada <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam pytanie odnośnie interakcji pigułki Logest z antybiotykiem KEFLEX
(Cefalexinum). Wiem, że niektóre antybiotyki osłabiają działanie
tabletek antykoncepcyjnych. Tylko nie wiem jak jest z tym konkretnym.

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.

--
Mariusz Gromada

2. Data: 2003-01-09 08:40:54

Temat: Re: pigułka (logest) vs antybiotyk
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie odnośnie interakcji pigułki Logest z antybiotykiem KEFLEX
> (Cefalexinum).

Keflex nie powinien obniżyć skuteczności pigułki anty.

3. Data: 2003-01-09 17:45:23

Od: Yellow Peril <yellow_peril@wytnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pozolklej kartce <avjcps$6sl$1@news.onet.pl>, datowanej: Thu, 9 Jan
2003 09:40:54 +0100, justyp naskrobalo...

> Keflex nie powinien obniżyć skuteczności pigułki anty.

Ale tego nikt raczej nie może zagwarantować, więc lepiej w czasie
przyjmowania antybiotyków i pare dni po skończeniu leku stosować inne
metody antykoncepcji ( nie mówię o metodach tzw. naturalnych )

--
Yellow Peril
38 milionów Polaków zna się na medycynie i piłce nożnej.

Dna moczanowa
Atopowe zapalenie skóry (alergie skórne) - prosze o pomoc...
Antykoncepcja na liście leków refundowanych
Ktos ma pomysl czy to jakis wirus czy co ??
cialo migdalowate w jezyku obcym?