pigułki

1. Data: 2003-07-18 07:37:58

Temat: pigułki
Od: "Gracjan" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam nastepujące pytanie. Jeśli moja narzeczona zaczeła brać tabletki
antykoncepcyjne 7 dnia miesiaczkowania, czyli w zasadzie pod koniec
krwawienia, to jak długo jeszcze musimy uważać i kiedy środek
antykoncepcyjny będzie miał właściwą skuteczność?
Pozdrawiam
Gracjan

2. Data: 2003-07-18 08:03:47

Temat: Re: pigułki
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gracjan" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krwawienia, to jak długo jeszcze musimy uważać i kiedy środek
> antykoncepcyjny będzie miał właściwą skuteczność?

witam
uwaz sie ,żę od początku łykania pigułek jest ie zabezpieczonym ale ja
radziłabym przez pierwszy miesiąc używać jeszcze prezerwatyw.jesli
oczywiscie tabletki bedą dobrze tolerowane.
pozdrawiam
p.

3. Data: 2003-07-18 11:47:31

Temat: Odp: pigułki
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bf89l8$rea$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
> radziłabym przez pierwszy miesiąc używać jeszcze prezerwatyw.jesli
> oczywiscie tabletki bedą dobrze tolerowane.

Witam
Tabletki wykazują działanie antykoncepcujne od razu, jeśli zaczyna je sie
łykaż w pierwszym dniu miesiączki. Natomiesat jeśli później, w kolejnych
dniach, to dopiero po ok. 2 tygodniach, ale rzeczywiście najlepiej przez
pierwszy cykl używać dodatkowege zabezpieczenia.

4. Data: 2003-07-18 16:38:41

Od: "Buddy" <B...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze dojsc do bezplodnosci ?
czy te tabletki sa bezpieczne w 100 % ?