pijany - głupi?

Data: 2000-02-10 21:37:50
Temat: pijany - głupi?
Od: "Machalas" <w...@f...com.pl>

Powitał.
Ja tak w nawiązaniu do tematu Marty, ale w innym kontekście.

Często spotykam się z przypadkami, że koleś po kilku szybkich łapie fazę i
gada calkiem mądre rzeczy - takie, ktore z trudem wymyśliłby na trzeźwo.
I tak se pomyślałem - przecież ludzie widząc pijanego z góry go olewają i
traktują jak smiecia. A nie lepiej wysłuchac co ma do powiedzenia? Nie
lepiej przełamać stereotyp i zacząć traktowac takich ludzi normalnie? Czasem
można wielu rzeczy się nauczyć...czasem mozna wielu rzeczy się dowiedzieć.
Własnie od pijanego.
Dziwne? Może. Ale prawdziwe.

Machalas
***
" Do tego, żeby żyć zwyczajnie, trzeba mieć wiele odwagi "
S.A. Kierkegaard