piling z Rossmana

1. Data: 2002-12-13 10:15:59

Temat: piling z Rossmana
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zachwycały się dziewczyny na grupie i też chciałabym go kupić. Tylko mi
powiedzcie, czy to ten w brązowym słoiczku, brzoskwiniowy, czy chodziło o
jakiś inny?

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła.
Gdyby nie chciał, nie dałby mu wyobraźni...

1. Data: 2002-12-13 10:24:42

Temat: Re: piling z Rossmana
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Zachwycały się dziewczyny na grupie i też chciałabym go kupić. Tylko mi
> powiedzcie, czy to ten w brązowym słoiczku, brzoskwiniowy, czy chodziło o
> [...]
Dokladnie o ten
Ale jest dosc ostry (ja wlasnie dlatego go lubie)

Kaska

1. Data: 2002-12-13 11:31:20

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> Dokladnie o ten
> Ale jest dosc ostry (ja wlasnie dlatego go lubie)

Ten ten ten.
I mi sie tez przez to podoba ze naprawde sciera.

> Kaska

Kropelka

1. Data: 2002-12-13 11:56:34

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> powiedzcie, czy to ten w brązowym słoiczku, brzoskwiniowy, czy chodziło o
> jakiś inny?

Ten z Rival de Loop (zdaje sie, ze to sprzedaja takze w Rossmanie, jest w
takiej bialo zielonej tubce) jest tez bardzo dobry, ale taki nieco
delikatniejszy.

Kasia M.

Odkrylam pare fajnych rzeczy :)
Kosmetyki AVONu