włosy

1. Data: 2002-12-13 10:42:57

Temat: włosy
Od: "Weronika i Tomek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

kiedyś już zadawałam to pytanie ale ostatnio miałam problemy z kompem i nie
mam ani zdrowia ani czasu szukac w historii.
proszę poradzcie co zrobić bardzo wypadaja mi włosy.

pozdrawiam weronika

1. Data: 2002-12-13 10:58:41

Temat: Re: włosy
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam na poczatek szampon z firmy Vichy z aminexilem , kosztuje co prawda
ok 40 zl (250 ml), ale uwazam, ze warto. Wlosy zwiekszaja swoja objetosc i
co najwazniejsze nie wypadaja... a do tego pieknie pachnie :)
Jesli to nie pomoze, to mozesz zastanowic sie na kapsulkami z tej samej
firmy, ale to juz drozej bo ok. 120 :( Osobiscie ich nie uzywalam, wiec nie
wypowadam sie na temat skutecznosci

pozdrowienia
Rybka

1. Data: 2002-12-13 11:09:45

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam na poczatek szampon z firmy Vichy z aminexilem , kosztuje co
prawda
> ok 40 zl (250 ml), ale uwazam, ze warto. Wlosy zwiekszaja swoja objetosc i
> co najwazniejsze nie wypadaja...

a po jakim czasie uzywania widac jakies efekty?

pytam, bo ja tez ostatnio 'linieje' ;)))
podejrzewam, ze u mnie to prawie na pewno tryb zycia, niezdrowe jedzenie,
pewnie znikoma ilosc witamin..
no ale mimo wszystko - na jak dlugi czas 'kuracji' mam sie nastawic, by
"zadzialalo"?

pozdrawiam,

ja

1. Data: 2002-12-13 11:17:35

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> mam ani zdrowia ani czasu szukac w historii.
> proszę poradzcie co zrobić bardzo wypadaja mi włosy.

Masę informacji na ten tamat znajdziesz tutaj:
http://www2.gazeta.pl/forum/790620,30353,790602.html
?f=542

Hanuś

1. Data: 2002-12-13 11:30:13

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a po jakim czasie uzywania widac jakies efekty?

ja widzialam rezulaty po piewszych kilku myciach, przy rozczesywaniu wlosow
po myciu wyciagalam ich znacznie mniej :) aczkolwiek mysle, ze jest to
sprawa indywidualna. Nie wiem na jak duza skale meczy Cie ten problem,
jednak pierwsze rezulaty powinnas zauwazyc po 1 miesiacu juz na pewno :)
(jesli wierzyc pani z apteki) Szampon ma jeszcze jedna wazna zalete, jest
dosc wydajny :) wiec jesli nie masz bardzo dlugich wlosow i nie myjesz ich
codziennie, to Ci wystarczy na dluzej :)

1. Data: 2002-12-14 14:21:08

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje linienie zakończyło się po ok. 2 miesiącach intensywnej kuracji!!!
W geście rozpaczy chciałam już kupować perukę :-)))
Najpierw H-Pantoten - szampon i balsam.
Nafta z jajkiem - odżywka.
Później Merc Specjal - tabletki.
Następnie Seboradin - ampułki.
Do dzis Vitapil - tabletki i szmpon H-Pantoten
Największą poprawę zauważyłam po ampułkach Seboradin.
Musisz uzbroić się w cierpliwość i ...powodzenia!
Jeannette

piling z Rossmana
Odkrylam pare fajnych rzeczy :)
Kosmetyki AVONu