Pytanie do wroclawian

1. Data: 2002-12-13 11:08:27

Temat: Pytanie do wroclawian
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tubylcy, wiecie moze, czy na lotnisku Strachowice jest sklep wolnoclowy? Czy
w ogole w okolicach Wroclawia jest cos takiego?
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-13 11:35:34

Temat: Re: Pytanie do wroclawian
Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a):

> Tubylcy, wiecie moze, czy na lotnisku Strachowice jest sklep wolnoclowy? Czy
> w ogole w okolicach Wroclawia jest cos takiego?
> Kruszyna

Lecialam ze Starachowic w kwietniu i zajrzalam do tego "sklepu wolnoclowego".
Ech, szkoda slow. Sklepik wielkosci bazarowego kontenera, piec perfum na
krzyz, glownie alkohole i pamiatki z Cepelii. Beznadzieja.
Nie mowie, ze ma byc tam 100 sklepow duty free jak na Heathrow lub we
Frankfurcie, ale Starachowice to ogolna nedza. I co sie dziwic - kiedy
odlatuje stamtad jeden czy dwa samoloty na trasach miedzynarodowych
dziennie... Nie oplaca im sie chyba (bo o ile sie oreintuje w duty free mozna
kupowac tylko jak sie leci za granice... choc moge sie mylic). Ceny poza tym
wygorowane.

Jest ponoc sklep wolnoclowy w Zgorzelcu na granicy, ale sie jeszcze tam nie
bylam.

K. M.

1. Data: 2002-12-13 11:35:38

Od: "Flowera" <b...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atcf8o$so1$...@n...tpi.pl...
> [...]
Czy
> w ogole w okolicach Wroclawia jest cos takiego?

na lotnisku jest ale tam w sumie sa tylko slodycze i alkohole
pozdroofka
flowerka

1. Data: 2002-12-13 11:42:43

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Nie oplaca im sie chyba (bo o ile sie oreintuje w duty free mozna
> kupowac tylko jak sie leci za granice... choc moge sie mylic). Ceny poza
tym
> wygorowane.

Dokladnie tak jest.
W sklepie wolnoclowym - tylko jesli sie leci za granice.
Ja bylam zaskoczona poziomem krakowskich Balic.
Niby tez niewielkie lotnisko i sklepik tewz niewielki ale wybor mial calkiem
niezly.
Zreszta potem w samolocie tez mozna dokupic troche rzeczy - nie jestesmy
skazane na lotniskowe sklepy:)

Kaska

1. Data: 2002-12-13 11:52:14

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia M.:
> [...]
mozna
>kupowac tylko jak sie leci za granice... choc moge sie mylic). Ceny poza

Flowera:
> na lotnisku jest ale tam w sumie sa tylko slodycze i alkohole

Dzieki Wam. Ueeeeee, to buba, a ja juz myslalam, ze bede cwana i kupie cos
50 zl taniej, hehe. Gdybysmy to Expo wygrali, to moze cos by sie zmienilo,
bo mieli rozbudowywac to lotnisko. Coz, jest szansa w 2012. Ale ja taka
cierpliwa to nie jezdem :-)) Chyba sie naucze wreszcie oszczedzac :-))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

włosy