Kolor brwi

1. Data: 2002-12-13 12:01:23

Temat: Kolor brwi
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wielu zdjeciach w gazetach widze kobiety ktorych brwi maja KOLOR. Mam na
mysli ze jesli kobieta ma zafarbowane na jakis odwazniejszy kolor wlosy to
kolor brwi jest do niego dostosowany. Na przyklad wlosy w koloze bordu i
brwi tez w tym koloze (ciemniejszym odcieniu).Wyglada to super.
Ale... gdzie takie cos zrobic? Kosmetyczki patrzyly na mnie jakbym z kosmosu
spadla. Henna istnieje tylko w kolorach braz , czarny, grafit i granat. Za
nic z tych kolorow nie da sie uzyskac czegos czerwonawego.
Macie jakis pomysl jak to zrobic???
Kropelka

1. Data: 2002-12-13 18:40:19

Temat: Re: Kolor brwi
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kolor brwi jest do niego dostosowany. Na przyklad wlosy w koloze bordu i
> brwi tez w tym koloze (ciemniejszym odcieniu).Wyglada to super.

Ja obchodziłam problem na okolo, delikatnie malujac brwi...bordowa
konturówka do ust. Do oberzynowo-burgundowych włosów i 17-latki pasowało
idealnie. Wyglądało dobrze. Tylko nie wolno napackac za duzo tej kredki,
raczej delikatnie nadac odcien. Mam ciemne brwi. Nie wiem, czy na jasnych
tez bedzie to dobrze wygladac. Szczerze mowiąc teraz juz bym sie tak mazala,
bo ja juz stara jestem:)

pozdrawiam
almadka

Pytanie do wroclawian