YR Neblina

1. Data: 2002-12-13 12:06:59

Temat: YR Neblina
Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam wczoraj w YR, nic nie kupilam (cwicze sile charakteru ;) ), ale
powachalam sobie ta Nebline. I musze powiedziec, ze to calkiem elegencki
zapach.
Pisze a propos dyskusji perfumowej, ktora sie tu kiedys odbyla. Ze niby YR ma
tylko te "truskawki" i "roze".

Co prawda do pracy truskawka czy wanilia psikac sie nie nie lubie, bo uwazam,
ze to mi niekoniecznie pasuje, ale wieczorkiem w domu - w formie
aromoterapii, czy tez na wakacjach - i owszem.

No i niech tam bedzie, ze mam prymitywny gust ;)
A Neblina mnie zaskoczyla pozytywnie.

Kasia M.

1. Data: 2002-12-13 12:32:44

Temat: Re: YR Neblina
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylam wczoraj w YR, nic nie kupilam (cwicze sile charakteru ;) ), ale
> powachalam sobie ta Nebline. I musze powiedziec, ze to calkiem elegencki
> zapach.

Elegancka wydaje się też Yria, czy jakoś tak... to chyba nowy zapch, jeden z
droższych w YR. Taki zimowy, wieczorowy, "operowy".
Niezły jest także męski NATURE (zielony).

> Pisze a propos dyskusji perfumowej, ktora sie tu kiedys odbyla. Ze niby YR
ma
> tylko te "truskawki" i "roze".

Bo ma sporo takich zapachów "dosłownych".
Więc choć YR bardzo lubię( kupuję tam kremy, szampony, mazidła), to "swojej"
wody toaletowej tam nie mam.
Ola

1. Data: 2002-12-13 23:18:44

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oleńka <o...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup >> Więc choć
YR bardzo lubię( kupuję tam kremy, szampony, mazidła), to "swojej"
> wody toaletowej tam nie mam.
> Ola

A ja mam wlasnie Yrie i Minshu oba je bardzo lubie chociaz sa zupelnie
rozne.
Maga

Kolor brwi
Pytanie do wroclawian