pillates

1. Data: 2003-11-02 21:18:03

Temat: pillates
Od: "natalia" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy te cwiczenia sa dobre czy naprawde pozwalaja stracic tluszczyk:) np z
brzuszka ud czy posladkow znalazlam w necie takie filmy jezlei pamietam
dobrze winston pillates czy one sa dobre bede wdzieczna za kazde inf:)
natalia

2. Data: 2003-11-03 06:16:42

Temat: Re: pillates
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

natalia <n...@t...pl> wrote:
> [...]
> brzuszka ud czy posladkow znalazlam w necie takie filmy jezlei pamietam
> dobrze winston pillates czy one sa dobre bede wdzieczna za kazde inf:)

Tak, sa dobre i pomagaja zgubic tluszczyk.

megi

3. Data: 2003-11-03 10:54:35

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "natalia" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brzuszka ud czy posladkow znalazlam w necie takie filmy jezlei pamietam
> dobrze winston pillates czy one sa dobre bede wdzieczna za kazde inf:)

Mozesz podac adres do tych filmikow?

Beata

4. Data: 2003-11-08 07:43:53

Od: "mm" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomagaja rzezbic sylwetkie wiec jesli masz 2-3 kilo do zrzucenia to super,
ale jesli wiecej to zacznij do fat burningu

5. Data: 2003-11-08 19:15:00

Od: "natalia" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-11-08 21:19:44

Od: "natalia" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha no i ile trzeba by tak cwiczyc by to zrzucic:P thx z gory za odpowiedź

7. Data: 2003-11-09 20:22:37

Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ktos poda adres tych filmikow czy jedynie mozemy sobie wyobrazac jak
moglyby wygladac te cwiczenia??

8. Data: 2003-11-12 12:32:41

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik manio napisał:

> To ktos poda adres tych filmikow czy jedynie mozemy sobie wyobrazac jak
> moglyby wygladac te cwiczenia??

Chyba nikt nie poda, bo film mozna albo sobie kupic
(tu np. http://tinyurl.com/uolp)
albo sciagnac z sieci uzywajac metod nie dokonca legalnych,
to jest kazaa czy innego p2p.

Jest tez ksiazka do kupienia w Polsce:
http://tinyurl.com/uolf
oraz polska strona: http://www.pilates.pl

No i w sumie wystarczy Gugla o pilates exercises zapytać:
http://www.bodyzone.com/custom/pilatesexercises.html
(troche zdjec i opisow)
http://www.netsweat.com/linkpages/Pilates.htm
(spis stron o piltaes).

Pozdrawiam,

BA

Bieganie Zima???
Zapytanie
Kilka pytań do diety Atkinsa...
Pytanie o DO (coś nie chce się wysłać)
Co mam jeść? / Utrata tkanki tłuszczowej.