[pilne, a banalne :)] kolorowy silikon do uszczelnienia brzegu wanny?

1. Data: 2003-12-02 10:25:08

Temat: [pilne, a banalne :)] kolorowy silikon do uszczelnienia brzegu wanny?
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można? Tym takim, co się wykańcza glazurę w narożnikach ścian? Czy
koniecznie białym sanitarnym? Pytanie raczej pilne, bo właśnie dzwonił
glazurnik, że pojechał kolorowym i nie wiem, czy zostawić, czy kazać mu
to zdrapać...

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-12-02 10:32:13

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koniecznie białym sanitarnym? Pytanie raczej pilne, bo właśnie dzwonił
> glazurnik, że pojechał kolorowym i nie wiem, czy zostawić, czy kazać mu

Niech zostanie, usunąć można później też. Pojedź do domu (no może nie od
razu ;-) ) i wtedy zadecyduj - usunąć można przecież go również później.

Spokojnie :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-12-02 10:48:47

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Można?

Prawo nie zabrania ;)

> [...]
> koniecznie białym sanitarnym? Pytanie raczej pilne, bo właśnie dzwonił
> glazurnik, że pojechał kolorowym i nie wiem, czy zostawić, czy kazać mu

I tak silikon w tym miejscu spleśnieje - to tylko kwestia czasu. Nie
wiem konkretnie GDZIE to połączenie, ale przykładowo połączenie wanny z
pionową ścianą można zrealizować np. taśmą PCV albo ABS, cokolwiek
bardziej odporną na pleśń.

--
Piotr Jankisz
Małe co nieco o rowerach:

1. Data: 2003-12-02 11:04:51

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał
w wiadomości news:3fcc693a$1@news.vogel.pl...
> [...] Spokojnie :-)

A bo mnie chodziło głównie o to, czy ten kolorowy silikon nie zawiera
przypadkiem śladowych ilości jakiegoś składnika, który późną nocą, kiedy
wszyscy śpią, wylizie z silikonu, wystawi wielgachne zębiska i wyżre
dziurę w akrylu :) Silikon jest położony doooła obudowanej wanny, czyli
zarówno przy powierzchni pionowej (ściana), jak i poziomej (obudowa). Że
spleśnieje, to wiem (ciemnoniebieski jest, może nie będzie tak od razu
widać ;), gorzej, że przy twardej wodzie wymaga specjalnej troski, ale i
tak ze znanych mi rozwiązań to jest jeszcze najłatwiej akceptowalne w
aspekcie estetycznym.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2003-12-02 11:04:52

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przypadkiem śladowych ilości jakiegoś składnika, który późną nocą, kiedy
> wszyscy śpią, wylizie z silikonu, wystawi wielgachne zębiska i wyżre

Zdecydowanie za dużo horrorów na dobranoc.

1. Data: 2003-12-02 11:14:47

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przypadkiem śladowych ilości jakiegoś składnika, który późną nocą, kiedy
> wszyscy śpią, wylizie z silikonu, wystawi wielgachne zębiska i wyżre

No tak, ja mam biały przy zabudowie prysznicowej i może dlatego
zapomniałem o tym, że ... ze względu na wybielanie te zęby mu wypadły co
nie jest normą w silikonach niewybielanych ;-) Ale jak sobie o tym
przypomniałem to ... poczułem się spokojniejszy - w mojej łazience mi
nic (?) nie grozi (????) ;-)

> gorzej, że przy twardej wodzie wymaga specjalnej troski,

Trzeba było kupić silikon sanitarny a nie specjalnej troski ;-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-12-02 11:44:30

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał
w wiadomości news:3fcc7334$1@news.vogel.pl...
> [...] ze względu na wybielanie te zęby mu wypadły
> co nie jest normą w silikonach niewybielanych ;-) [...]
> w mojej łazience mi nic (?) nie grozi (????) ;-)

Może mieć jeszcze rogi. I kopyta. One nie wypadają przy wybielaniu.
Mharharhar.

> [...] Trzeba było kupić silikon sanitarny a nie specjalnej troski ;-)

No toż się przecież o to właśnie pytam, czy ma być sanitarny! :)

Pozdrawiam
Hanka z wanną (chwilowo?) obsilikonowaną na niebiesko
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2003-12-02 16:09:48

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> No toż się przecież o to właśnie pytam, czy ma być sanitarny! :)

Ja tam się na składzie chemicznym nie znam, ale widziałam dwa rodzaje
silikonu, na jednym napisali, że nadaje się do wanien akrylowych, a drugi
jest ogólny i nic takiego tam nie ma. Ja profilaktycznie kupiłam ten, co ma
to wyraźnie napisane ;-)

Natalia

1. Data: 2003-12-02 22:23:50

Od: "666" <j...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak będziesz regularnie czyścił chlorkie, to może nie spleśnieje wcale.
A p_o_d listwą pleśń będzie hulać, że hej...
JaC

1. Data: 2003-12-03 20:12:05

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Dec 2003 11:25:08 +0100 I had a dream that Hanka Skwarczyńska <hanusia@[>
wrote:
> [...]
> koniecznie białym sanitarnym? Pytanie raczej pilne, bo właśnie dzwonił
> glazurnik, że pojechał kolorowym i nie wiem, czy zostawić, czy kazać mu

Kolorowy ładniej wygląda, ale szybciej spleśnieje. To jedyna różnica.

Kocioł gazowy - jaki?
Jakie macie zuzycie gazu
Gdzie blat 4 m, kuchenny (wawa)
Kuchnie z gazowym piekarnikiem