pilnie potrzebuję wiedzieć....

1. Data: 2002-09-12 14:42:51

Temat: pilnie potrzebuję wiedzieć....
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Pilnie potrzebuję waszej opinii na temat firmy Saunier Duval w kwestii
kotłów gazowych. czy warto kupić ich produkt?

Mieszkam w Poznaniu, serwis tutaj jest (8 serwisantów, 20 autoryzowanych
instalatorów) bo sprawdzałem ale nie wiem jaka to jest jakość.

Tak bardziej dokładnie to interesuje mnie ich kocioł dwufunkcyjny "ISOMAX" z
42 l. zasobnkiem w jednej obudowie. Wygląda naprawdę solidnie i zdaje się
byc nowoczesny ale pozory mogą mylić.

Jestem nimi zainteresowany bo jako jedni z nielicznych oferuja kocioł
dwufunkcyjny właśnie z wspomnianym zasobnikiem ciepłej wody. Chociaż
ostatnio Vaillant wprowadził podobne rozwiązanie z 20l zasobnikiem.
Reasumując jeśli Saunier Duval byłby ok kupiłbym ich kocioł a jeśli nie -
jednofunkcyjny Vaillant z 70l zasobnikiem c.w.u. Czy moze od razu radzicie
dać sobie spokój z "francuzem" i kupić "niemca"?

Dzięki z góry

Darek