(pizda, kurwa, chuj)

1. Data: 2003-09-21 16:19:50

Temat: Re: (pizda, kurwa, chuj)
Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@e...pl> napisał(a):

> "uzus" <u...@N...gazeta.pl> wrote in

> Nie wiedzialem, ze jestes moja wierna czytelniczka.

Piszesz tak rzadko i tak zrozumiałe, że każdy z Twoich postów pamiętam
doskonale.

> Rusz dupcie i znajdz w googlach jego maila.

To już nieaktualne. Niemniej dziękuję.
uzus

1. Data: 2003-09-21 16:23:38

Temat: Re: (developer)
Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek B. <d...@...pl> napisał(a):

> Użytkownik "uzus" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> wiadomości

> tym

> uwazasz

> jestem duży.
> >

> sie dziucho naucz polskiego używać, zanim wyjdziesz z łobory! - a skąd
> wiesz, że nawrocki nie ma fiuta na czole - sprawdzałaś?

A na cholerę mi polski, kiedy łobora nafaszerowana elektroniką.
Zanim wejdziesz do łobory, skończ stusowne studia.
uzus

1. Data: 2003-09-21 16:30:55

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek B. <d...@...pl> napisał(a):

> Użytkownik "uzus" <u...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> tutaj

Zmieniłam właśnie pragnienia. Mój koronny argument : bo tak mi się podoba.
uzus

1. Data: 2003-09-21 16:51:55

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszę Ci coś jeszcze na temat zrozumienia, co powinno się znaleźć w innym
wątku, ale go zgubiłam.
Ktoś chory na schizo narysował czy namalował las w czerwono-pomaranczowych
kolorach. Droga, zakręt. Nerwowa, ostra kreska. Oniemiałam. Znam tę drogę,
stałam na niej przed zakrętem,z tym że nie sama. Miałam tam coś
niebagatelnego do przeprowadzenia. Obraz, w który byłam wrysowana, miał tylko
inną kolorystykę; późnojesienno-zimową.
Jak to możliwe, że ktoś narysował dokładnie to , co stworzyła moja wyobraźnia?
Chciałabym o tym powiedzieć temu Komuś, chciałabym zapytać, co o tym sądzi,
czy to zbieg przypadków, czy jakieś( a niech się śmieją )irracjonalne,
międzyludzkie zrozumienie.
Niestety, zgubiłam adres.
Zwróć uwagę, może być i tak.
uzus

1. Data: 2003-09-21 16:59:04

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taito <a...@a...pl> napisał(a):

> Dialog Goralek
>
> - Wiesz Maryna dupcylam sie z inteligentem !
> - No i jak bylo ?
> - Ty wiesz On mial PENISA !
> - Ooo !, a co to takiego ?
> - Taki huj, ino gietki !

Nacięła się na Amnesiaka: na wierzchu inteligencka skórka, pod spodem
szczecina.
uzus

1. Data: 2003-09-21 17:12:39

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chciałabym o tym powiedzieć temu Komuś, chciałabym zapytać,
> co o tym sądzi, czy to zbieg przypadków, czy jakieś

Nie jest przypadkiem, że nawet w najbardziej zagubionych
enklawach dżungli amazońskiej, czy afrykańskich sawann,
himalajskich stoków itd. jeśli etnografowie napotykali się
na plemię całkowicie odizolowane od jakiejkolwiek
cywilizacji to zawsze bez wyjątku plemie to posiadało
swoje bóstwa.
Odczucie o którym napisałaś jest tego przejawem/

-Czego przejawem? bóstwa? Co to za bzdety?? :o)

Nie bóstwa, nie bóstwa
normalnej telepatii która jest tylko jednym z odczuwalnych
objawów kontaktu z "magicznym zewnętrzem" :-)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-21 17:20:00

Od: "Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A na cholerę mi polski, kiedy łobora nafaszerowana elektroniką.
> Zanim wejdziesz do łobory, skończ stusowne studia.
> uzus

to bylo z serii radzila corka tatusiowi

1. Data: 2003-09-21 17:21:02

Od: "Jacek B." <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jacek B. <d...@...pl> napisał(a):

> Zmieniłam właśnie pragnienia. Mój koronny argument : bo tak mi się
podoba.
> uzus

okres masz i tyle. przeczekaj to.

1. Data: 2003-09-21 17:25:33

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uzus:

> [...]
>
>inną kolorystykę; późnojesienno-zimową.
>Jak to możliwe, że ktoś narysował dokładnie to , co stworzyła moja

Pytanie tylko Kiedy ta wyobraznia to stworzyla, czy przypadkiem nie bylo to
tylko skojarzenie, a raczej wrazenie, ze obraz jest ci znajomym, czy ze
jest "twoj"

Gdybys choc miala dowod w postaci wczesniej wlasnorecznie namalowanego
obrazka..

W tych okolicznoscich jednak jakie sa, mysle ze nie mozna odrzucic hipotezy,
ze to tylko psikus umyslu, pamieci. Cos jak deja vue

Innym tropem moze byc... to, ze niektóre obrazy bardziej do nas przemawiaja
inne nie - zawsze pobudzaja one w jakis sposob wyobraznie, a kwestia
rozumienia przekazu, czy utozsamiania dziela z wlasnymi myslami, to sprawa
zawsze wtórna do ujrzenia go przeciez.
Mysle ze stopnien wrazliwosci na temat czy forme moze decydowac o tym, w jaki
sposb odbierzemy dany przekaz, a im ta wrazliwosc wieksza, tym interpretacja
bardziej wlasna.. az do.. checi przywlaszczenia sobie autorstwa :)

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-21 17:43:57

Od: "Taito" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dialog Goralek

- Wiesz Maryna dupcylam sie z inteligentem !
- No i jak bylo ?
- Ty wiesz On mial PENISA !
- Ooo !, a co to takiego ?
- Taki huj, ino gietki !

za przeproszeniem...
Usł. STRAJK. - na poważnie - Śląsk umiera
David Beckam Nude Pics
WROCŁAW - PRACA: SPECJALISTA HR
z przymrużeniem oka