pl->ar ewentualnie pl->eng chemiobiologia

1. Data: 2002-01-25 14:14:52

Temat: pl->ar ewentualnie pl->eng chemiobiologia
Od: "HazYac" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

bardzo prosze o pomoc w przetlumaczeniu nastepnych terminow na jezyk arabski
ewentualnie na jezyk angielski lub mi wskazac jakis adres w necie gdzie moge
znalezc pomocne materialy. sa to sprawy zwiazane ze specyfikacja i
skladnikami pewnego produktu spozywczego. Sprawa pilna

Cukier inwertowany:

Cytrian trójsodowy:

Tauryna:

Karmel amoniakalno-siarczynowy (E 150 d):

Niacyna:

Kwas pantotenowy:

Ryboflawina:

Olów:

Kadm:

Rtec:

Arsen:

Miedz:

Cynk:

Cyna:

Drobnoustroje tlenowe mezofilne:

Bakterie beztlenowe przetrwalnikujace redukujace siarczany :

Bardzo dziekuje
--
HazYac
Nie tutejszy

--
HazYac
Nie tutejszy

2. Data: 2002-01-26 07:59:28

Temat: Re: pl->ar ewentualnie pl->eng chemiobiologia
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

HazYac wrote:

Może bez dwóch ostatnich (nie pamiętam, a nie mam jak szukać). Większość
masz w normalnym słowniku, ale niech Ci będzie. Na arabski raczej nikt
nie przetłumaczy, ale na angielski as follows:

> Cukier inwertowany:

Inverted sugar

> Cytrian trójsodowy:

Sodium tricitrate

> Tauryna:

Taurine

> Karmel amoniakalno-siarczynowy (E 150 d):

Sulphite ammonia caramel

> Niacyna:

Niacin

> Kwas pantotenowy:

Pantotenic acid

> Ryboflawina:

Riboflavine

> Olów:

Lead

> Kadm:

Cadmium

> Rtec:

Mercury

> Arsen:

Arsenium

> Miedz:

Copper

> Cynk:

Zinc

> Cyna:

Tin

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

3. Data: 2002-01-26 13:09:22

Od: "Boratynski" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sodium tricitrate

Sodium citrate; trisodium citrate.

4. Data: 2002-01-26 19:48:50

Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Boratynski wrote:

> Sodium citrate; trisodium citrate.

No niby tak :) śpiący jeszcze byłem...

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

sprzedaz kosmetykow w aptece
Ważne Ogłoszenie!!!
Sorry jeśli uważacie to za spam ale jest to na tyle interesujące dla wielu , więc uwazam że warto było skorzystać z tej okazji
Czy mógłby ktoś to zinterpretować ?
FARMACJA - GDANSK -jest ktos ?