Re: Jeste metoda analityczna na Pavulon w ekshumacjach

1. Data: 2002-01-25 18:46:02

Temat: Re: Jeste metoda analityczna na Pavulon w ekshumacjach
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Wieszczycka wrote:

> [...]
> będzie
>
> To zalezy w jakiej sytuacji zostalby uzyty. Poniewaz jest to preparat
> stosowany wylacznie przez anestezjologow, trudno by bylo wyjasnic jego
> uzycie w pogotowiu.
> Nie wystarczy, zeby stosowanie czegos w ogole bylo dozwolone. Kije
> baseballowe tez nie sa zabronione. Ani noze kuchenne. Istotne jest tylko
> "nieuzasadnione uzycie". Zreszta nawet pyralgina w nadmiarze moze zabic (a
> kupuje sie ja bez recepty). Skoro wiec kogos zamordowanoby w ten sposob, to
> jakie znaczenie ma fakt, ze zabojca wpisal do dokumentacji, ze uzycie tego
A po ilu latach mozna wykryc slady metabolizmu Pavulonu ?
Jaka jest reakcja metabolizmu Pavulonu (kurary) w organizmie
i gdzie nastepuje akumulacja ?
Z tego co przeczytalem to wiekszosc produktow metabolizmu odklada sie
rowniez w kosciach i dlatego mozna takie badania sladow prowadzic nawet
po 10-20 latach.
Zatem u zmarlych chowanych w sposob tradycyjny, a juz nie u spalonych w
krematorium.

Czy chemicy lub maja dane nt. produktow metabolizmu syntetykow kurary ?
Jacek