plamka

1. Data: 2002-07-24 16:29:01

Temat: plamka
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Chciałam sie poradzić w pewnej sprawie. Mój syn lat 5 od pewnego czasu ma na
policzku dziwną plamkę. Nie jest ona duża, wielkości może monety 20 gr,
troszkę zaczerwieniona i bardzo sucha. Wygląda jakby w tym miejscyu
złuszczała sie skóra. Byliśmy u lekarza, po oględzinach pani doktor
stwierdziła, że to uczulenie. Poleciła podawać wapno i przepisała krem
Elocom. Smarowałam kilka razy i faktycznie plamka znikneła, kiedy odstawiłam
maść, plamka pojawiła sie znowu. W żadnym innym miejscu nie zauważyłam
zadnych zmian na skórze. Czy ktoś z grupowiczów wie co to moze być i jak sie
z tym uporać?

Pozdrawiam
Benia