plamy na szkle

1. Data: 2001-11-12 09:59:10

Temat: plamy na szkle
Od: Tomasz Stadejek <s...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!
Czy ktos wie jak mozna usunac plamy powstale na szkle po myciu w
zmywarce? Prawdopodobnie nie dolano w odpowiednim momencie nablyszczacza
no i wino nie wyglada w kieliszku najlepiej...

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2001-11-12 10:17:47

Temat: Re: plamy na szkle
Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomasz Stadejek" <s...@p...pulawy.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> zmywarce? Prawdopodobnie nie dolano w odpowiednim momencie nablyszczacza
> no i wino nie wyglada w kieliszku najlepiej...

Albo te kieliszki byly z delikatnego szkla i zostaly porysowane i juz im nic
nie pomoze, albo wystarczy umyc jeszcze raz w zmywarce...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-12 11:52:35

Od: Tomasz Stadejek <s...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo te kieliszki byly z delikatnego szkla i zostaly porysowane i juz im nic
> nie pomoze, albo wystarczy umyc jeszcze raz w zmywarce...
> --

Nie sa porysowane tylko maja plamy. No i w zmywarce juz nie raz byly...

Tomek

1. Data: 2001-11-12 11:58:15

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sa porysowane tylko maja plamy. No i w zmywarce juz nie raz byly...
>
> Tomek
> Obawiam sie, ze czas na zakup nowych kieliszkow... mnie sie tak wykonczyly
ukochane kufle do piwa mojego chopa... a Krosno je robilo.. zmatowialy i już....
i wygladaja obrzydliwie...Qd
PS moim zdaniem nalezy po prostu pokochac zmywarke, daje pretekst do kupowania
nowego szkla... Qd

1. Data: 2001-11-12 13:18:05

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Nie sa porysowane tylko maja plamy. No i w zmywarce juz nie raz byly...

A moze sprobuj tak: Do cieplej wody luchnij Domestosa i zamocz te kieliszki na
jakas chwile? Ja tak robie ze szklankami, a lyzeczki od herbaty to w samym
Domestosie mocze. Wlewam tak z pol szklanki i do tego wkladam lyzeczki. Wyjmuje
lsniace.
pozdr. Wilma

skrzydelka w niedziele
Swieto Wina
Chleb
Moje nowe naczynka do mikrofalówki... ;-) i ksiązka o gotowaniu w mikrofalówce...
Chleb