planoiwana ciaza a za duze BMI

1. Data: 2005-01-10 22:01:14

Temat: planoiwana ciaza a za duze BMI
Od: "ada" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
Mam takie pytania:
Chcialabym zajsc w ciaze (maj-czerwiec, a moze nieco pozniej), ale moje
obecne BMI wynosi 28, czyli za duzo. Chcialabym jednak troche schudnac dla
lepszego samopoczucia i zmniejszenia ewentualnych powiklan . Czy wogole
dieta jest wskazana? Na ile m-c przestac przed zajsciem? Czy to wogole dobry
pomysl z ta dieta? Co myslicie? Moim problemem jest glownie tluszczyk na
brzuchu...ktorego chcialabym sie pozbyc, bo juz teraz wygladam jakbym byla w
ciazy;-)).

pozdr.
Ada

2. Data: 2005-01-10 22:14:51