zaplodnienie pozaustrojowe na czym polega

1. Data: 2005-01-10 21:05:11

Temat: zaplodnienie pozaustrojowe na czym polega
Od: "elka" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
moja znajoma jest w kropce maz ma wade plemnikow i podobno mozliwe jest tylko
poza ustrojem
jakie sa teraz metody
slyszalam o in vitro ale w necie nie znalazlam jak wyglada procedura a moze
jakies inne metody
elka

2. Data: 2005-01-10 21:20:48

Temat: Re: zaplodnienie pozaustrojowe na czym polega
Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

10 Jan 2005 22:05:11 +0100 elka napisał(a):

> [...]
> jakie sa teraz metody
> slyszalam o in vitro ale w necie nie znalazlam jak wyglada procedura a moze

Wybór metody zależy od stanu zdrowia pary, najlepiej skontakować się z
lekarzem zajmującym się leczeniem niepłodności.
http://www.mediweb.pl/womens/wyswietl_vad.php?id=78
Polecam http://www.nasz-bocian.pl

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

3. Data: 2005-01-11 16:13:34

Od: "Masiek" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

Eee, źle szukałaś:-)
Zajrzyj: www.gazeta.pl > forum (u góry) > zdrowie
> niepłodność
Oraz: www.novum.com.pl/personel.htm :-)
i podobne
Ośrodków o zbliżonym profiliu jest teraz kilkanaście
w Polsce ale jak możesz zajrzyj do Warszawy.

Masiek

Gronkowiec a uszkodzenie wątroby
Stan przedzawalowy
podwiazanie jajnikow