plastry vita slim

1. Data: 2005-12-06 18:49:15

Temat: plastry vita slim
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!! mam pytanie co do plastrow vita slim. czy ktos je kiedys uzywal?? bo
ja je uzywam od kilku dni i zabradzo nie wiem jakie maja byc objawy. jesli
ktos je uzywal prosze o napisanie mi co sie dzialo w trakcie ich naklejania,
czy np. nie czuliscie glodu, itp. i tak w ogole czy wam pomogly??:) z gory
dziekuje za odpowiedzi.

2. Data: 2005-12-06 21:28:34

Temat: Re: plastry vita slim
Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Dec 2005 19:49:15 +0100, Katarzyna <k...@w...pl>
napisał:

> [...]
> naklejania,
> czy np. nie czuliscie glodu, itp. i tak w ogole czy wam pomogly??:) z

Jeżeli je, te plastry, używasz Kasieńko przez kilka dni, to powinnaś juz
zdecydowanie
poczuć, ze masz lżejszą portmonetkę.Na to ,że Ty będziesz lżejsza to
raczej nie licz.
Pozdrawiam,
Golo

3. Data: 2005-12-06 22:52:56

Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naklejania, czy np. nie czuliscie glodu, itp. i tak w ogole czy wam
> pomogly??:) z gory dziekuje za odpowiedzi.

jezeli to placebo jeszcze nie zaskoczylo, to nie licz na to ze zaskoczy...
widac jestes odporna, wiec wszelkie suplementy odstaw i zapisz sie na sporty
jakies

4. Data: 2006-01-03 09:54:51

Od: "gadzetowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-01-03 12:57:40

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Jan 2006 10:54:51 +0100, gadzetowa <g...@w...pl> napisał:

> U?ytkownik "Katarzyna" <k...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

Objawy będą takie ze zdecydowanie schudnie Ci portmonetka,
natomiast sprzedawca będzie coraz bardziej ucieszony.Te plastry działają
podobnie jak te, co to sie nakleja na zderzak, chcąc szybciej pokonać
samochodem drogę z Gdanska do Warszawy...

Dieta się mści, czyli jojo gigant część 3
Re: wady słodyczy
dieta stulatków
Dieta dla mnie
Dieta