płatki owsiane -MM

11. Data: 2004-12-01 11:46:33

Temat: Re: płatki owsiane -MM
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> napisał w wiadomości
news:cohrcl$qh8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ciekawe - na torebce ktora widuje rano (codziennie) pisza: 'gorskie'
platki
> owsiane blyskawiczne

pozbyłbym się tych płatków :)) czego to ci nasi producenci nie pisza na
opakowaniach aby tylko ładnie brzmiało i sie sprzedało
najbardziej smieszy mnie nadal kurczak wegetariański sprzedawany w marketach
real

12. Data: 2004-12-01 11:48:18

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
> message de news:

> czyli bez blonnika , mikroflora zrobi "kaput"? czyli wprowadzenie masowe
> czegos co tylko gnije w jelitach ma az takie znaczenie. A ile bedzie trwac
> agonia tych ktorzy praktycznie nie spozywaja blonnika?

a ty udajesz,że czego znow nie rozumiesz???

skad sie biora lambie??

13. Data: 2004-12-01 12:50:45

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
cokauo$6m0

> skad sie biora lambie??

niech zgadne?

z niejedzenia blonnika?!

Jurek

14. Data: 2004-12-08 10:23:49

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opakowaniach aby tylko ładnie brzmiało i sie sprzedało
> najbardziej smieszy mnie nadal kurczak wegetariański sprzedawany w

co ty chcesz od moich platkow?? nie mow ze kupujesz takie ktore trzeba
gotowac min zeby sie nadaly do spozycia!

a moze ten twoj kurczak jest "kurczak wegetarianin"? heh

15. Data: 2004-12-08 10:30:01

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> marketach
>
> co ty chcesz od moich platkow?? nie mow ze kupujesz takie ktore trzeba
> gotowac min zeby sie nadaly do spozycia!

a po co ?? płatki nie trzeba gotować wystarczy je rozmoczyć np w
kefirze,mleku ,jogurcie

> a moze ten twoj kurczak jest "kurczak wegetarianin"? heh

nie to jest kurczak wegetariański :)))

Ile można spożywać jaj ?
tłuszcz,cukier,sól,akr ylamid ......
POWERTREK - warto kupic?
ortoreksja
Tebele aktywnosci i kalorycznosci + waga idealna?