platki ryzowe-co z nich zrobic

1. Data: 2003-03-27 20:08:38

Temat: platki ryzowe-co z nich zrobic
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam platki ryzowe z ciekawosci i mam pytanie, co fajnego mozna z nich
zrobic? na opakowaniu jest przepis na zupe mleczna, kleik i deser, ale ja
bym cos jeszcze chciala, moze na ostro?...

1. Data: 2003-04-02 13:25:33

Temat: Re: platki ryzowe-co z nich zrobic
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> kupilam platki ryzowe z ciekawosci i mam pytanie, co fajnego mozna z nich
> zrobic? na opakowaniu jest przepis na zupe mleczna, kleik i deser, ale ja
> bym cos jeszcze chciala, moze na ostro?...

Raczej bez rewelacji, to taki fast-food, zamiast normalnego ryzu, tylko
sie szybciej gotuje.
Przetestowalam takie patenty:
- jako zageszczacz do zupy (np. z zielonej soczewicy), poniewaz sie
szybko gotuja to moga sluzyc nadaniu nowego wizerunku zupie 'z wczoraj' ;-)
- jako baza do kotlecikow (ugotowane platki+jajko+przyprawy+panierka, z
sosem pieczarkowym)
- jako spod do zapiekanki (ugotowane platki+jajko+przyprawy, wylepic dno
foremki, przylozyc jakies warzywka:pieczarki, pory, cebula, papryka,
brukselka, polac sosem serowym)

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-04-03 12:55:31

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:
> - jako spod do zapiekanki (ugotowane platki+jajko+przyprawy, wylepic dno
> foremki, przylozyc jakies warzywka:pieczarki, pory, cebula, papryka,
> brukselka, polac sosem serowym)

ty! to jest ciekawy patent! rzuc no sie dokladniejszym przepisem albo go
odrazu zapuszkuj. a ja sobie kiedys przerobie na weganska wersje :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-04-03 14:07:01

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja wrote:

> ty! to jest ciekawy patent! rzuc no sie dokladniejszym przepisem albo go
> odrazu zapuszkuj. a ja sobie kiedys przerobie na weganska wersje :)

Dokladniejszym przepisem, powiadasz?
To musialabym sie kiedys przy robieniu zastanowic, zamiast mieszac to i
owo z tamtym i owamtym podczas nagrzewania piekarnika ;-)
Nie wiem czy ci sie uda zrobic z tego wegan, bo najfajniejszy myk to ze
ta spodnia warstwa zamienia sie w takie zwarte jakby ciasto ryzowe, ale
sprobuj :-)

Pozdrawienia gorace
ISIA

1. Data: 2003-04-03 17:28:46

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> Dokladniejszym przepisem, powiadasz?
> To musialabym sie kiedys przy robieniu zastanowic, zamiast mieszac to i
> owo z tamtym i owamtym podczas nagrzewania piekarnika ;-)

no dobra, zapisalam sobie twoj post, mam nadzieje ze bede pamietac i kiedys
przetestuje :)

> Nie wiem czy ci sie uda zrobic z tego wegan, bo najfajniejszy myk to ze
> ta spodnia warstwa zamienia sie w takie zwarte jakby ciasto ryzowe, ale
> sprobuj :-)

no co, maki sojowej i wody dodam zamiast jajka - czemu mialoby nie wyjsc?
jasne ze wyjdzie :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl