płyn do higieny intymnej

1. Data: 2004-07-20 10:53:55

Temat: płyn do higieny intymnej
Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w czym pomaga?jezeli mam zapalenie to czy to jakos je zlagodzi???
czy sa jakies domowe sposoby na to???albo lekarstwa bez recepty??

ONka

2. Data: 2004-07-20 11:47:12

Temat: Re: płyn do higieny intymnej
Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jul 2004 12:53:55 +0200, "ONka" <m...@p...wp.pl>
wrote:

Na zapalenie przemywac rumiankiem i szałwią.
Nie stosowac wody z kranu (chyba, ze masz wlasna studnie) tylko z
butelki lub gotowana. Lepsza chyba z butelki.
I przy okazji wzmocnic organizm...

Pozdrawiam
Klapuch

3. Data: 2004-07-20 12:35:11

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w czym pomaga?

to zalezy od jego skladu, ale zwykle lagodzi pieczebnie, swedzenie,
podraznienie sluzowki

jezeli mam zapalenie to czy to jakos je zlagodzi???

moze pomoc, ale i tak najwazniejsze sa leki, globulki lub masci, czyli bez
wizyty u lekarza sie nie obejdzie

pozdrawiam
Agnieszka

4. Data: 2004-07-20 13:08:59

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> moze pomoc, ale i tak najwazniejsze sa leki, globulki lub masci, czyli bez
> wizyty u lekarza sie nie obejdzie
>
> pozdrawiam
> Agnieszka

no tak ale zastanawiam sie bo od czasu to czasu takie cos przechodze i po
jakims czasie mi to mija bez zadnych lekarstw,czemu????

ONka

5. Data: 2004-07-20 13:20:09

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem tak jest, ze to wlasnie plyn do higieny intymnej moze byc przyczyna
takich zapalen - jego skladniki antybakteryjne moga zaburzac naturalna
miejscowa flore bakteryjna dajac miejsce dla ustrojow patogennych.

Pozdrowienia,
tmark

6. Data: 2004-07-20 13:23:09

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak ale zastanawiam sie bo od czasu to czasu takie cos przechodze i po
> jakims czasie mi to mija bez zadnych lekarstw,czemu????

moze to jakies podraznienie, np.uczulenie na nowy plyn do higieny intymnej
lub proszek/plyn do prania/plukania bielizny?
jesli jednak sa nawroty, to warto udac sie do lekarza, bo moze po
zastosowaniu lekow te stany zapalne przestana sie powtarzac

7. Data: 2004-07-20 14:08:28

Od: "Willow" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
> w czym pomaga?jezeli mam zapalenie to czy to jakos je zlagodzi???
> czy sa jakies domowe sposoby na to???albo lekarstwa bez recepty??

Zdecydowanie polecam LACTACYD. Wystepuje w dwoch wersjach,
jako plyn ginekologiczny i jako emulsja do higieny intymnej.
Ostatnio wyprobowalam plyn ginekologiczny i szybko zlagodzil
podraznienia (swedzenie, pieczenie, obrzek).
Nie zawieraja mydla.
Plyn do nabycia w aptece, emulsja bywa rowniez w drogeriach (widzialam
nawet w markecie).

Pozdrawiam, Beata

8. Data: 2004-07-21 05:59:06

Od: "ONka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Willow" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nie zawieraja mydla.
> Plyn do nabycia w aptece, emulsja bywa rowniez w drogeriach (widzialam

dziekuje Wam za odpowiedzi
a co do tego Lactacyd to zdecydowałabym sie ale mam jeszcze jedno pytanko
czy mezczyzni tez moga to stosowac z takimi samymi objawami???

ONka

9. Data: 2004-07-21 10:26:58

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ONka" <m...@p...wp.pl> wrote in message

> a co do tego Lactacyd to zdecydowałabym sie ale mam jeszcze jedno pytanko
> czy mezczyzni tez moga to stosowac z takimi samymi objawami???

jak ma takie same objawy to może lepiej leczyć to u lekarza? A płyn do
higieny intymnej mężczyznom na pewno nie zaszkodzą :).
pozdrawiam
barbarella

10. Data: 2004-07-21 19:20:51

Od: "Willow" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
> a co do tego Lactacyd to zdecydowałabym sie ale mam jeszcze jedno pytanko
> czy mezczyzni tez moga to stosowac z takimi samymi objawami???

Spokojnie moze uzywac ... moj dostal nakaz uzywania tej emulsji zamiast
mydla,
mimo ze nie mial zadnych dolegliwosci ;)

Ale skoro oboje macie podobny problem to moze skonsultowac sie z lekarzem.
Pozdrawiam, Beata

Jak pomóc anorektyczce?
sanatorium-jak,gdzie,ile ?
Krwotoki z nosa