płyta ceramiczna w praktyce

1. Data: 2006-07-09 13:24:19

Temat: płyta ceramiczna w praktyce
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze mialem kuchenke gazowa, ale od ok. roku uzywam plyte ceramiczna.
Juz sie przyzwyczailem i uwazam, ze jest OK.
Tylko co Wy robicie jak np. zupa wykipi?
Plyn scieka po mmeblach i wpada do szuflad...
Co z tym robicie? jakieś ciekawe pomysły?

JR

2. Data: 2006-07-09 14:05:52

Temat: Re: płyta ceramiczna w praktyce
Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Plyn scieka po mmeblach i wpada do szuflad...
> Co z tym robicie? jakieś ciekawe pomysły?

Zazwyczaj sprzątamy :)

T68

3. Data: 2006-07-09 18:42:47

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
> Tylko co Wy robicie jak np. zupa wykipi?
> Plyn scieka po mmeblach i wpada do szuflad...
> Co z tym robicie? jakieś ciekawe pomysły?

Zlizujemy.
I.

4. Data: 2006-07-09 21:08:22

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zazwyczaj sprzątamy :)

jak dla mnie to największa wada płyt ceramicznych.

JR

5. Data: 2006-07-10 06:42:54

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/9/2006 11:08 PM, JerzyR napisał(a):

> jak dla mnie to największa wada płyt ceramicznych.

Są płyty z ramką. Nic nie wycieka na meble. W razie potrzeby można nawet
zalać całą płytę wodą, żeby się odmoczyła.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

6. Data: 2006-07-10 07:40:34

Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak dla mnie to największa wada płyt ceramicznych.
ze trzeba sprzatac? dobrze ze z gazowych nie trzeba... ;-)

A co do plyty wystarczy plyta z ramka i nie ma tematu.
Pomaga rowniez pilnowanie zupy...

pozdrawiam
Bruno

7. Data: 2006-07-10 07:47:22

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR <n...@d...pl> napisał:
> [...]
> Tylko co Wy robicie jak np. zupa wykipi?
> Plyn scieka po mmeblach i wpada do szuflad...
> Co z tym robicie? jakieś ciekawe pomysły?

Musisz przejsc Kurs gotowania na plycie :-)
punkt 1. Maksymalny pobor mocy (u mnie 3) tylko w obecnosci straznika
nie oddalajacego sie od plyty
punkt 2. Po zagotowaniu czegokolwiek przelaczenie na nizszy pobor mocy (u
mnie 1,5) - mozna sie oddalac, ale nie daleko i byc zawsze w
gotowosci.

U mnie zalanie szuflad zdarzylo sie tylko raz i potraktowalam je jako
niezaplanowy, ale jednak konieczny element sprzatania ;-)

Pozdrowienia,
Lila

8. Data: 2006-07-10 09:37:05

Od: raffa <o...@w...mniete|.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Sobkowski napisał(a):

> Są płyty z ramką. Nic nie wycieka na meble. W razie potrzeby można nawet
> zalać całą płytę wodą, żeby się odmoczyła.

ramka jest nie fajna, na niektórych modelach z ramką nie mozesz postawić
czterech garnków naraz (choć taka sytuacja rzadko się zdarza, ale duża
patelnia to już częstszy widok)

pozdro

9. Data: 2006-07-10 10:14:19

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7/10/2006 11:37 AM, raffa napisał(a):

> ramka jest nie fajna, na niektórych modelach z ramką nie mozesz postawić
> czterech garnków naraz (choć taka sytuacja rzadko się zdarza, ale duża
> patelnia to już częstszy widok)

No rzeczywiście rzadko - mamy płytę od 5 lat, gotujemy w domu, rodzina 2
+ 3, i ani razu nie mieliśmy takiego problemu. :-)

Michał

10. Data: 2006-07-10 17:17:26

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> punkt 2. Po zagotowaniu czegokolwiek przelaczenie na nizszy pobor mocy (u
> mnie 1,5) - mozna sie oddalac, ale nie daleko i byc zawsze w

dzięki - tego mi było trezba:)

JR

Co to za robak?
polecam pralkę