plyta gazowa na szkle (czarnym)

1. Data: 2007-09-29 10:59:53

Temat: plyta gazowa na szkle (czarnym)
Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Do poniedzialku musze sie zdecydowac na plyte gazowa. Ze wzgledow
estetycznych wolelibysmy wersje na szkle. Ale czytajac opinie w roznych
miejscach widze, ze ogolnie nie jest to rozwiazanie polecane ze wzgledow
praktycznych (czystosc itp). I stad pytanie: czy ktos uzywa plyty na czarnym
(wazne!) szkle i moze potwierdzic lub zaprzeczyc, ze ciezko ja utrzymac w
czystosci, albo latwo zarysowac itp. Moim zdaniem na pewno trudniejsze do
utrzymania w czystosci sa plyty na jasnym szkle (ice, silver itp) - ale czy
w przypadku czarnych jest podobnie?
Dla porzadku dodam, ze chodzi o plyte Elektroluxa EHG 6435 K
http://www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/electrolux-
ehg-6435-k.bhtml

Bede wdzieczny za wszelkie praktyczne porady i sugestie.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
Aktualnie 9737 zdjęc z 16 krajów.

2. Data: 2007-09-29 19:40:40

Temat: Re: plyta gazowa na szkle (czarnym)
Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 29.09.2007 12:59:53 niejaki Jacek Bronowski napisał:
> Witam
> Do poniedzialku musze sie zdecydowac na plyte gazowa. Ze wzgledow
>
> Bede wdzieczny za wszelkie praktyczne porady i sugestie.

ja mam płyte gazowa na szkle - a w sumie ti pod szkłem - nic sie nie
rysuje, nie ma problemow z utrzymaniem czystości
uzywana 3 lata
płyta to amica prometeusz

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

3. Data: 2007-09-29 21:52:51

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Bronowski <f...@r...pl> wrote:

> Bede wdzieczny za wszelkie praktyczne porady i sugestie.

Mam płytę "czarne szkło", prod. amica. Z utrzymaniem czystości
nie ma problemu, wystarczy przetrzeć czymkolwiek. Tyle, że trzeba
to robić co chwila, w zasadzie po każdym gotowaniu, nawet po
przysłowiowym gotowaniu wody na makaron, jeśli się chce mieć
faktycznie czystą kuchnię - widac na tej szybie wszystko i widać
mocno, o wiele bardziej niż na inoxie (mam porównanie, kuchnię
inox ma moja mama). Z praktycznych uwag - unikaj płyt z
pokrętłami na górze (brudzą się), szukaj płyt, z których mozna do
czyszczenia zdjąć jak najwięcej, nie ma żadnych na stae
domontowanych elementów - ta moja amica tak ma, nie demontują sie
metalowe podstawy pod ramki do palników (stary model, zaraz po
jej kupieniu wyszła nowa już bez tej wady), mocno utrudnia to
czyszczenie.

J.

4. Data: 2007-10-03 19:01:47

Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wsztstkim za opinie.
Zdecydowalismy sie ostatecznie - inox...
Po pierwsze ze wzgledow praktycznych - czyszczenie plyty po kazdym gotowaniu
nie lezy w naszej naturze :-)
A poza tym wystroj kuchni i wszystkie pozostale sprzety sa (beda)
stalowo-aluminiowe, wiec lepiej sie bedzie komponowac.
No i po trzecie wychodzi troche taniej :-)
Padlo na Electrolux EHG686XP
http://www.mfe.pl/index.php?CMD=SHOW_DET&ID=10447&ID
P=16

pozdr.