wyciszanie paneli

1. Data: 2007-09-28 11:30:06

Temat: wyciszanie paneli
Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Co sądzicie o pomyśle, by panele (górna półka Quick-Step) wyciszyć przez ich
przyklejenie elastycznym klejem do podkładu (grube i dość ciężki płyty
drewnopochodne od barlinka) ? Moim zdaniem taka podłoga powinna być duuuużo
cichsza, przy czym nie wiem, czy nie pojawią się jakieś efekty uboczne...

M.

2. Data: 2007-09-28 14:13:13

Temat: Re: wyciszanie paneli
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m <s...@h...pl> wrote:

> powinna być duuuużo cichsza, przy czym nie wiem, czy nie
> pojawią się
> jakieś efekty uboczne...

Pomysł ciekawy i chyba wart przetestowania :-)
Efekty uboczne nie powinny się pojawić, panele będą pracować
razem z podkładem i tyle.

J.

3. Data: 2007-09-28 14:43:12

Od: "HaNo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pomysł ciekawy i chyba wart przetestowania :-)
> Efekty uboczne nie powinny się pojawić, panele będą pracować razem z
> podkładem i tyle.
>
> J.
u mnie fachowcy położyli pod spodem warstwę korka, wydaje się być ciszej

4. Data: 2007-09-28 15:02:04

Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie fachowcy położyli pod spodem warstwę korka, wydaje się być ciszej

pewnie tak jest, choć moim zdaniem im cięższy podkład przyklejony pod spodem
paneli, tym lepiej - taka konfigurajca powinna bardziej pochłaniać energię i
mniej wpadać w drgania i rezonanse

5. Data: 2007-09-28 15:30:46

Od: czerwo <b...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

m pisze:

> pewnie tak jest, choć moim zdaniem im cięższy podkład przyklejony pod spodem
> paneli, tym lepiej - taka konfigurajca powinna bardziej pochłaniać energię i
> mniej wpadać w drgania i rezonanse

Dlatego są panele z przyklejona matą wyciszająca. Potwierdzam
że są ciche :)

6. Data: 2007-10-01 16:11:17

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

b. <a...@i...pl> wrote:

> od wilgotności oraz temperatury powietrza. Przyklejenie go do
> płyty
> spowoduje utratę możliwego swobodnego kurczenia i rozkurczania
> desek.
> Więc podejrzewam, że może coś wtedy się "zepsuć"...

Odpisuj pod cytatem a ten przycinaj!
Przyklejony podkład nie powinien w istotny sposób usztywnić
paneli, więc nie wydaje mi się.

J.

pokój dziecięcy
Jaki odkurzacz?