"pływanie" w oku paprocha

1. Data: 2003-10-09 11:20:19

Temat: "pływanie" w oku paprocha
Od: "" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu mam wrażenie, ze coś pływa mi w środku oka. "Widzę" TO
zwłaszcza kiedy siedzę przed komputerem i patrzę na jase tło. Jest to bardzo
wkurzające bo przeszkadza w czytaniu, widzę jednak wyraźnie. Co to może być nie
mam pojęcia, oczy zdrowe choć od czasu do czasu mam zapalenie spojówek.
Spotkaliście się z takim problemem?

2. Data: 2003-10-09 11:32:08

Temat: Re: "pływanie" w oku paprocha
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
być nie
> mam pojęcia, oczy zdrowe choć od czasu do czasu mam zapalenie spojówek.

poczytaj w archiwum o metach w ciele szklistym - pisalem o tym wielokrotnie

casus

3. Data: 2003-10-09 12:43:41

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bm3h0d$ion$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:
> Użytkownik <m...@W...pl> napisał w wiadomości
>

> poczytaj w archiwum o metach w ciele szklistym - pisalem o tym
> wielokrotnie

Oraz ten gigantyczny wątek na sci.med.vision wyłącznie o tym:

http://groups.google.com/groups?th=919a8fcbd98c98f6

--
Robert

Co znaczy slowo "parentalnie" ?
wstydliwy problem - pomocy!
badania psychiatryczne - czy sa jakies normy?
diprogenta w ciąży :(
Rodzaje narkozy