Dereń

11. Data: 2000-12-18 09:01:19

Temat: Re: Dereń
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@o...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:002b01c068c7$2bdf29c0$1...@o...org.pl...
[...]
> Brak wilgoci. Szczególnie na wiosnę.
[...]
> Faktem jest ze najlepiej rosnie deren "czerwony" posadzony dosc ciasno z
> innymi roslinami ale w glebie ktora od kilku lat byla przykrywana
kora,czyli
> bogatsza w substancje odzywcze.
A nie mów..... ;-))) Mulczowanie, pamiętasz?
Pozdrawiam Jerzy

12. Data: 2000-12-18 09:11:12

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Faktem jest ze najlepiej rosnie deren "czerwony" posadzony dosc ciasno z
> kora,czyli
> A nie mów..... ;-))) Mulczowanie, pamiętasz?
> Pozdrawiam Jerzy
Nie wymadrzaj sie:-)))
Juz uzywam slowa ze slownika.
Juras;-)))

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

13. Data: 2000-12-18 09:59:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wymadrzaj sie:-)))
> Juz uzywam slowa ze slownika.
> Juras;-)))
Tylko jednego?
Jako przecinka czy zamiast kropki?
;-))))))))))))))))))
Jerzy

14. Data: 2000-12-18 10:10:13

Od: j...@o...org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> Tylko jednego?
> Jako przecinka czy zamiast kropki?
> ;-))))))))))))))))))
> Jerzy
Tez.
Juras
;-))))))

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

15. Data: 2000-12-18 11:06:05

Temat: przepraszam, czy to cenzura?
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

niech bedzie pochwalony.
ja w nieogrodniczej sprawie. od kilku miesiecy moge tylko czytac listy z
grup dyskusyjnych, lecz nie moge pisac. kazdy moj list niezaleznie czy
to jest odpowiedz, czy nowy watek- jest zawracany z polskiego serwera
news z informacja "posting not allowed". nie jest to zalezne czy pisze z
komputera dotychczas uzywanego (IP), czy jakiegokolwiek kompu w b-stoku
lub w-wie podlaczonego do internetu poprzez siec lokalna. dlugo trwalo
nim doszedlem o co chodzi. a chodzi panom polskim administratorom
serwerow gr dyskusyjnych-jak mi sie wydaje o wieksza kontrole (czyt.
wziecie za morde) nad uczestnikami grup dyskusyjnych. serwery te po ich
tworczej modyfikacji przyjmuja listy tylko od komputera serwera
pocztowego lub tego polaczonego poprzez modem.
sadze, ze jest to wyjatkowo tworcza modyfikacja internetu, jeszcze w ten
sam spob winni oni zmodyfikowac takie uslugi internetowe jak ftp i www.
wtedy duza grupa internautow bedzie miala miast internetu telewizje
(mozna ogladac lecz nie reagowac). a ze przy okazji tej tworczej
modyfikacji pokazuje swoj czerwonoczarny leb cenzura to drobnostka.
tak trzymac i nie popuszczac pladmini.
pozdrawiam
j.t.
ps. pisze bezposrednio z serwera pocztowego korzystajac z programu
"pine" pracujacego w trybie znakowym. ohydztwo i mordega.

16. Data: 2000-12-18 11:08:29

Temat: zal za piotrkiem s.
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba od kilku miesiecy czytam co jakis czas listy i tak jakbym czytal
nie taka sama grupe co przed np rokiem. czegos w tez zupie jest brak.
kazdy ze starych uczestnikow tej grupy wnosi cos osobistego- swoja
wiedze, styl i cala reszte. co prawda mowi sie, ze oprocz l.walesy ;-)
nie ma ludzi nie zastapionych. byc moze wiedze, styl itd jednego moze
zalatac inny. ale dziury po: ironii, madrogorzkim dowcipie, uporze
wzgledem swoich przekonan, wiedzy no i dalszej czesci historii ogrodow
(moze byla lecz ja przeoczylem?) jednym slowem to co wnosil piotrek s.
chyba nikt nie zalata.
wlasnie co z piotrkiem s.?
pozdrawiam
j.t.

? Help M Main Menu P PrevMsg - PrevPage D Delete R
O OTHER CMDS V ViewAttch N NextMsg Spc NextPage U Undelete F

17. Data: 2000-12-18 11:10:20

Temat: liliowce p. jasinskiego
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie dopiero teraz niech sie wyzale.
zamowielem, bo jego stronie www takie piekne. do tego tetraploidy (nie
zaleznie co to oznacza).
otrzymuje co roku sporo paczek z roslinami. przyszla tez od jakiegos
faceta spod kielc u ktorego niezamawialem. odbioerac, nieodbierac? a nuz
koleiny wydrwigrosz. w koncu pani na poczcie mowi by odebrac i na
miejscu komisyjnie otworzyc i jesli to humbug odeslac od razu z
protokulem komisyjnym. tak zrobilem. otwieram, a tam liliowce p.
jasinskiego. pieknie :--| opakowane w gazete, dokladnie opisane tak jak
informuje w swej ofercie (tj. pakunek jeden z napisem k. ceglasty,
drugi- zolty, itd.) to jest szkolka p. jasinskiego.
ale strone o liliwcach to ma ladna, no nie?

18. Data: 2000-12-18 11:12:26

Temat: po co to?
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

PINE 3.96 MESSAGE TEXT Folder: INBOX Message 9 of 9 91%

chodzilem po lesie. nawet czesto. spotykalem mlode uprawy swierkow i
sosen. rosliny takie najwyzej do 1 m wysokosci. sosny mialy wierzcholki
wzrostu pobielone ( wapnem, emulsja lub czyms podobnym), swierki
natomiast mialy wierzcholki wzrostu omotane pakulami. nie bylo w poblizu
lesniczego, by sie zapytac po co to? wiec moze pt. dyskutanci tej grupy
maja wiedze po co to?

19. Data: 2000-12-18 11:15:16

Temat: ogrody w stylu drobnomieszczanskim
Od: Jan Turulski <t...@n...uwb.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

PINE 3.96 MESSAGE TEXT Folder: INBOX Message 9 of 9 END

mam przyjemnosc poinformowac, ze dzieki krzyskowi m.- guru tej grupy
grupy dyskusyjnej mozecie obejrzec

http://ogrod.to.jest.to/inne/jan/

efekt mojej dzialalnosci 9 miesiecznej fotograficznej w moim ogrodzie.
obejrzalem sobie i ja. i tak sobie mysle- byl juz watek o stylu
angielskim w ogrodach, polskim, francuskim- tez, cholera moze powyzsza
strona zainicjuje wreszcie dyskusje o stylu drobnomieszczanskim. krzysiu
dziekuje raz jeszcze i voila.

20. Data: 2000-12-18 12:50:23

Temat: Re: po co to?
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzrostu pobielone ( wapnem, emulsja lub czyms podobnym), swierki
> natomiast mialy wierzcholki wzrostu omotane pakulami. nie bylo w poblizu

I co - znalazles taki bez pakul? :-))

D.P.

Re: Pogoda w USA
troche zimy
nie wszyscy potrafią samodzielnie myśleć
Pogoda w USA
Dorota