po złamaniu nogi

1. Data: 2003-04-03 20:20:05

Temat: po złamaniu nogi
Od: "pg" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tydzień temu zdjęto mi gips po 6 tyg po złamaniu kości strzałkowej ( a
ściśle po odłamaniu kości bocznej w niej). Gips był o d stopy do połowy
uda.. Od tego czasu, mimo smarowania rozmaitymi żelami i maściami naga tj
stopa, kostki i łydka są czerwone, opuchnięte ( szczególnie wieczorem np
obwód łydki w chorej nodze jest znacznie większy niż w nodze zdrowej) i staw
skokowy i kolano bolą, jak również boli czasem kośc. Czy to normalne i co
robić/
Pozdr
PG

2. Data: 2003-04-06 20:37:12

Temat: Re: po złamaniu nogi
Od: "pg" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pg" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
staw
> skokowy i kolano bolą, jak również boli czasem kośc. Czy to normalne i co

Czyżby nikt nic nie miał na ten temat do powiedzenia?:(

Kamień w śliniance podżuchwowej.
czerwone kropki na skorze
Już po zabiegu-guzek w piersi
Dni alergii we Wrocku.