pobiła mnie ochrona Globi

1. Data: 2005-03-22 17:37:27

Temat: pobiła mnie ochrona Globi
Od: Oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj pobiła mnie ochrona sklepu, bo podejżewali że coś ukradłem.
Była Policja i pogotowie. Mam świadków. Co dalej ??? Pomózcie ukręcić
tym draniom łeb bo narobili mi wstydu żucając mną w wózki i wyłamując
ręce na podłodze w wejściu do sklepu. Oczywiście Policja zrewidowała
mnie i nic nie ukradłem. Chyba pojadę na obdukcję. Nie widzę widocznych
śladów pobicia ale jestem cały obolały i osłabiony.

1. Data: 2005-03-22 17:41:10

Temat: Re: pobiła mnie ochrona Globi
Od: duszołap <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oki wrote:

> Dzisiaj pobiła mnie ochrona sklepu, bo podejżewali że coś ukradłem.
> Chyba pojadę na obdukcję. Nie widzę widocznych
> śladów pobicia ale jestem cały obolały i osłabiony.

Skoro widocznych śladów pobicie nie ma, to pudru i korektora Ci nie
trzeba. Skąd więc pomysł, żeby się żalić na grupie 'uroda'?

--dusz.

1. Data: 2005-03-23 12:38:02

Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

Oki <p...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> mnie i nic nie ukradłem. Chyba pojadę na obdukcję. Nie widzę widocznych
> śladów pobicia ale jestem cały obolały i osłabiony.

Mozesz zlozyc skarge do dyrektora sklepu, zrzadajac zadoscuczynienia
pienieznego.
Byla juz taka sprawa w sadzie, pewnego dziadka potraktowali podobnie,
niczego nie ukradl. Jego opinia w malej miescinie ulegla pogorszeniu itp.
Wygral w sadzie porzadna kase.

slynna "gabeczka Biotherm"
Dream Matte - moje wrazenia
Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna
Preparat przeciw wypadaniu włosów Vichy - czy ktoś używał?
ceramiczne biale wkladki-sa takie?