pochłaniacz ???

1. Data: 2001-11-24 07:49:22

Temat: pochłaniacz ???
Od: grupa <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o podanie mi minimalnej odległości pochłaniacza
(firmy amica) od kuchenki gazowej.

ps. Stolarz wykonał mi meble do kuchni w ten sposób, że
ta odległość wynosi niecałe 60 cm. Boję się, że to
za mało.

1. Data: 2001-11-24 18:55:44

Temat: Re: pochłaniacz ???
Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Co zrtobic aby wyeliminowac przykre zapachy z lodowki? Stosowalam juz mycie
rozcienczonym octem, kawe ale nie na dlugo sie zdalo.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2001-11-24 18:58:35

Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Sorki ale to nie tu mialo byc

1. Data: 2001-11-25 19:51:03

Od: "Zbigy" <Z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. Stolarz wykonał mi meble do kuchni w ten sposób, że
> ta odległość wynosi niecałe 60 cm. Boję się, że to
> za mało.

Ja ma polara w instrukcji stoi ze : 60 cm dla kuchenek elektrycznych i 70
cm dla gazowych.

Zbigy

1. Data: 2001-11-25 19:51:03

Od: "Zbigy" <Z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-26 07:53:53

Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ma polara w instrukcji stoi ze : 60 cm dla kuchenek elektrycznych i 70
> cm dla gazowych.

Hmm...... Właśnie zaplanowałem sobie, że zawieszę pochałaniacz na 75cm nad
płytą ceramiczną. Myślicie, że to za wysoko? Czy może obniżyć to jakość
pochłaniania?

Areks

1. Data: 2001-11-26 21:37:04

Od: "Zbigy" <Z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek S." <a...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> Hmm...... Właśnie zaplanowałem sobie, że zawieszę pochałaniacz na 75cm nad
> płytą ceramiczną. Myślicie, że to za wysoko? Czy może obniżyć to jakość
> pochłaniania?

Zapomnialem dodac ze sa to odleglosci min.

Zbigy

Panele - drewno- korek-mozaika- co wybrac na podłogę?
parkiet-jak połączyć z kaflami -kuchnia-duży pokój razem
Nowe mieszkanie a bandyckie VAT-y
Spece od odbioru technicznego
Poszukuję elektryka z uprawieniami