pochwalę się: peeling domowy

1. Data: 2004-07-28 11:21:06

Temat: pochwalę się: peeling domowy
Od: Mo <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, prawie domowy :)

Naczytałam się na wizażu różnych przepisów i postanowiłam cos
oryginalnego zrobić z tym piaskiem znad jeziora... Najpierw go
przesiałam, a potem do części dodałam trochę maseczki żelowej, która mi
nie służy i odrobinę balsamu do ciała oraz kroplę olejku lipowego dla
zapachu. Wysmarowałam sobie tym łydki i... o mało co cała nie wskoczyłam
do wanny! Skóra jest mięciutka, błyszcząca i aromatyczna! No teraz to
już go zużyję w trymiga!

Jedna wada: to się trochę mało lepi i nadal spada kluskami do wanny
(wypilingowałam sobie więc i stopy :-)). Ma ktoś pomysł na udoskonalenie?

I druga rzecz: zastanawiam się, czyby tego piasku nie wypłukać w gorącej
wodzie, żeby usunąć zanieczyszczenia, ale może nie płukany zawiera
jakieś przydatne minerały?

M.

Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

1. Data: 2004-07-28 21:10:40

Temat: Re: pochwalę się: peeling domowy
Od: "Agba" <a...@n...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I druga rzecz: zastanawiam się, czyby tego piasku nie wypłukać w gorącej
> wodzie, żeby usunąć zanieczyszczenia,

szczerze mówiąc doradzałabym wygotowanie piasku przed takim zabiegiem, lub
chociaż jak piszesz przepłukanie, w celu usunięcia zanieczyszczen i małych
zierzątek, które w nim żyją, bo przecież mozesz mieć jakąś mała rane na
skórze a zakarzenia przecież nie chcesz.
Co do udoskonalenia: więcej balsamu.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-07-28 21:35:48

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I druga rzecz: zastanawiam się, czyby tego piasku nie wypłukać w gorącej
> wodzie, żeby usunąć zanieczyszczenia, ale może nie płukany zawiera

...Moze to głupi pomysł (jesli tak to przyjmuje obelgi!), ale jakby dodać do
tego troche gęstego mydła w płynie? Mnie sie wydaje, że troche by tę całośc
zespoliło...

Pozdr
Lea

Jak stosowac plukanki?