podjąłem męską decyzję

51. Data: 2009-02-14 10:44:56

Temat: Re: podjąłem męską decyzję
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Na Biskupinie może?

Nie. Na Polance przy Obornickiej, mieszkałam tam przez 6 lat.

Ewa

52. Data: 2009-02-14 23:33:32

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał w:

> Zmień na niepalący nowszy model...

Ale to dopiero w pewnym wieku. Moja paląca teściowa ma dopiero 82. ;)

michał

53. Data: 2009-02-14 23:39:02

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Ale to dopiero w pewnym wieku. Moja paląca teściowa ma dopiero
> 82. ;)

Po setce? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

54. Data: 2009-02-14 23:52:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> ale jeszcze po wszystkim, nas trzeba będzie w coś zapakować, więc
> wywrotka, ale ze spychaczem

Nie uda Ci się nas zepchnąć! Na taką okoliczność załatwimy
snopowiązałkę.
A gdzie jest ten przegląd w Piasecznie czy Konstancinie? Rzuć adresem.
:)

michał

55. Data: 2009-02-14 23:52:43

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Taki z Warszawy do Piaseczna przez Wrocław? :)

Nie, z Wrocławia przez Warszawę do Piaseczna. :)

michał

56. Data: 2009-02-14 23:56:59

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Po setce? :)

Nie ma granic. :)
Nie palę już od 12 lat i mam się dobrze. Wciąż tylko jeden problem (co
do kondycji) spędza mi sen z powiek, ale to chyba obsesja i niepotrzebna
panika. Ona mnie kiedyś zabije. ;D

michał

57. Data: 2009-02-17 02:30:29

Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy> napisał(a):

> oznaczyłem wszystkie posty w czytniku jako przeczytane.
> co tam.

To za malo.
O tym, czy jest naprawde meska, swiadczyc bedzie fakt tego, co czules w
momencie oznaczenia tych postow jako przeczytane.
Bo tak to kazdy potrafi - sam robie tak 1-2x w tygodniu.

Bluzgacz

58. Data: 2009-02-18 08:18:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> Bo tak to kazdy potrafi - sam robie tak 1-2x w tygodniu.

I co wtedy czujesz?

Ewa

59. Data: 2009-02-19 01:22:22

Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> I co wtedy czujesz?

Uczucie porownywalne do wyrzucenia smieci.
No, w kazdym badz razie swego rodzaju katharsis.

B.

Po co są choroby?
MALA CZARNA !!!
Ad: Ambona i barbarzyńcy