podloga drewniana w przedpokoju

1. Data: 2005-04-29 15:12:11

Temat: podloga drewniana w przedpokoju
Od: "Imogena" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w kazdym mieszkaniu w przedpokoju widzialam kafelki, jednak ja wole jakies
panele drewniane, ktore nie sa tak zimne jak kafelki (w kuchni i lazience
chyba juz wystarczy),
czy moj pomysl jest dobry?
czy sa jakies przeciwwskazania w uzywaniu paneli podlogowych w przedokoju?

2. Data: 2005-04-29 16:55:07

Temat: Re: podloga drewniana w przedpokoju
Od: "MirekM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Imogena" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy moj pomysl jest dobry?
> czy sa jakies przeciwwskazania w uzywaniu paneli podlogowych w przedokoju?

Jak najbardziej tak. Sam mam i jestem bardzo zadowolony. Jesli podloga
bedzie lakierowana to warto polozyc lakier o zwiekszonej odpornosci na
scieranie (wiadomo w przedpokoju jest duzy ruch)
Jesli beda panele to tez polecam zapytac w sklepie o te ze zwiekszona
odpornoscia na scierania.

tapicerka - środki czystości
Czym lepiej uszczelnić drzwi-gąbką czy silikonem?
Kożuch
Czy ktos ma ........
Jak odbywa się montaż szafy z drzwiami przesuwanymi?