podnośnik z wanny albo łóżka

1. Data: 2007-06-17 19:35:21

Temat: podnośnik z wanny albo łóżka
Od: "maciejwi" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy ktoś z tu obecnych orientuje się czy można gdzieś załatwić
dofinansowanie na podnośnik dla osoby niepełnosprawnej.
Macie może wiedzę gdzie takie coś najtaniej załatwić?
Dzięki

2. Data: 2007-06-18 06:22:50

Temat: Re: podnośnik z wanny albo łóżka
Od: Jacek Sztajnke <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

maciejwi wrote:
> [...]
> dofinansowanie na podnośnik dla osoby niepełnosprawnej.
> Macie może wiedzę gdzie takie coś najtaniej załatwić?

Możesz dostać dofinansowanie w MOPS lub PCPR z funduszu likwidacji
barier architektonicznych. Problemem może być, że trzeba długo czekać
na realizację wniosku. Teraz składa się wnioski na przyszły rok.
Zdarza się też, że nagle PFRON przekazuje dodatkowe pieniądze, które
MOPS musi szybko rozdysponować.
Obowiązuje również zasada, że najpierw składa się w niosek a kupuje się
dopiero po pozytywnej decyzji. Nie możesz więc najpierw kupić, a potem
prosić o refundację.

Pozdrowienia
Jacek

3. Data: 2007-06-18 14:28:36

Od: "maciejwi" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję :-) za odpowiedź
a gdzie są w miarę tanie i dobre?

4. Data: 2007-06-20 07:44:28

Od: l...@i...pl (Kamil) szukaj wiadomości tego autora

Witaj maciejwi

Dnia 17-Cze-07 napisałeś:
> Witam.
> Czy ktoś z tu obecnych orientuje sić czy można gdzieś załatwić
> dofinansowanie na podnośnik dla osoby niepełnosprawnej.
> Macie może wiedzć gdzie takie coś najtaniej załatwić?
> Dzićki

Chyba najlepiej w InterNecie szukać...

Ja swoje krzesło wannowe kupiłem w necie właśnie za 160 zł (a kosztuje 420
zł). Było wystawione na allegro, ale udało sić załatwić kupno z pominićciem
allegro

--

pozdrawiam / Kamil /

*GG:9385114 http://lubmil.go.pl*

5. Data: 2007-06-20 08:57:45

Od: DyVanka <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maciejwi napisał:
> dziękuję :-) za odpowiedź
> a gdzie są w miarę tanie i dobre?

Witam,

na początek wystarczy wpisać do google... Choćby: "podnośnik dla osoby
niepełnosprawnej", "podnośnik wannowy", czy "podnośnik hydrauliczny",
"podnośnik kąpielowo-transportowy", albo "podnośnik sufitowy". Domyślam
się, że chodzi prawdopodobnie o dwa ostatnie rodzaje, jeśli pisze Pan o
wannie i/lub łóżku.
Pewnie niewielu z grupowiczów używa takiego sprzętu (choćby ze względu
na koszty), więc trudno zadecydować, które są dobre. No i co to znaczy
tanie? Kwestia kilkuset złotych (może krzesełko wannowe), czy kilku
tysięcy?
Ze swojego archiwum sklepów polecam:
http://www.rehamobil.pl/ (na stronie znajdują się od razu informacje jak
uzyskać dofinansowanie i wnioski do złożenia)
http://www.akson.pl/ (informacje j/w)
http://sprzet-rehabilitacyjny.pl/ortoplus/likwidacja
_barier
http://www.innow.com.pl/index.php?action=kat_18_wp
http://www.akcjum.com.pl/niep_podnosniki.htm

Pozdrawiam i życzę powodzenia!
Magdalena

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000751-0, 2007-06-20
Przetestowano na: 2007-06-20 10:57:46

Turnus wypoczynkowy dla osób niepełnosprawnych
Betaferon - sprzedam
Pomocy :-)
Ogłoszenia
Re: I want a Man that Only Needs One Man. 11,830 Blogs.Total Posts: 170,653. Live every day to the fullest as if it were your last. Be not shallow in relating to your fellow man for in realitiy we are all just spirits.