podoba wam się carla?

21. Data: 2009-01-26 17:48:55

Temat: Re: podoba wam się carla?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To oznacza, że mówi i ją słychać, ale do śpiewania daleko :-)

które z polskich artystek maja głos?

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

22. Data: 2009-01-26 18:09:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał:

> które z polskich artystek maja głos?

Ilu jeszcze postów potrzebujesz, żeby ten case study skończyć? ;PPP

--
Pozdrawiam - Aicha

23. Data: 2009-01-26 18:21:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> to która się bardziej podoba - carla:
> http://pl.youtube.com/watch?v=pv4LOztUsOc
>
> czy charlotte:
> http://pl.youtube.com/watch?v=2hGsztLlKGw
>
> charlotte ładniej pali - tak autentycznie.

Charlotte mało tu widać, poza tym dość ładnym zaciągnięciem się fajką,
ale obejrzałam sobie inną jeszcze zajawkę z jakiegoś filmu. Ma IMO o
wiele sympatyczniejszą twarz od Carli, coś interesującego jest w jej
twarzy. Carla oczywiście jest piękna, ale troszkę bez wyrazu.

Ewa

24. Data: 2009-01-26 18:27:10

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ilu jeszcze postów potrzebujesz, żeby ten case study skończyć? ;PPP

marcinkiewicz zyskuje u mnie już pewną sympatię

25. Data: 2009-01-26 18:28:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 18:48:55 +0100, tren R napisał(a):

> które z polskich artystek maja głos?

Kayah i Rodowicz. Żadna więcej. Żadne tam Eweliny Flinty czy Kasie
Kowalskie, Jopek też miernota (i w ogóle zagadnka, skąd toto się wzięło w
pozytywnych recenzjach), Cerekwicka takoż, a już Steczkowska to glos jak z
rury - wyje i tyle.

26. Data: 2009-01-26 18:29:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 19:21:46 +0100, medea napisał(a):

> [...]
> wiele sympatyczniejszą twarz od Carli, coś interesującego jest w jej
> twarzy. Carla oczywiście jest piękna, ale troszkę bez wyrazu.

Wg mnie pospolita - u nas w Kielcach takich tabuny.

27. Data: 2009-01-26 18:33:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wg mnie pospolita - u nas w Kielcach takich tabuny.

Ale jakich? Charlotte czy Carli?

Ewa

28. Data: 2009-01-26 18:40:27

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> Ale jakich? Charlotte czy Carli?

Pewnie obu.

Saulo

29. Data: 2009-01-26 19:00:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 19:33:19 +0100, medea napisał(a):

> Ale jakich? Charlotte czy Carli?

Carli. Charlotte nie, bo w Kielcach to naprawdę piekne dziewczyny są, a nie
takie o twarzach jak ze zdjęcia do listu gończego.

30. Data: 2009-01-26 19:03:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Jan 2009 19:40:27 +0100, Saulo napisał(a):

> medea<e...@p...fm>

> Pewnie obu.
>
> Saulo

No i nie zgadłeś :-D