podroze ksztalca (GW- link)

1. Data: 2011-02-07 15:01:42

Temat: podroze ksztalca (GW- link)
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wyborcza.pl/1,75248,9063597,Sondaz__Nie_boje_
sie_ciebie__Zydzie.html

"W porównaniu z 2002 r. zasięg antysemityzmu wyraźnie się skurczył, i to we
wszystkich grupach wiekowych"

"Prof. Ireneusz Krzemiński: - Polacy są pewniejsi siebie i zadowoleni z
własnych sukcesów. Zmniejsza się więc poczucie zagrożenia i niechęć do
wszelkich "innych". Sprzyjają temu masowe wyjazdy zagraniczne i poznawanie
wielokulturowych społeczeństw."

i.

2. Data: 2011-02-07 15:06:38

Temat: Re: podroze ksztalca (GW- link)
Od: "_|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał >
> [...]
> własnych sukcesów. Zmniejsza się więc poczucie zagrożenia i niechęć do
> wszelkich "innych". Sprzyjają temu masowe wyjazdy zagraniczne i poznawanie

Zdecydowanie tak !

_|) -`@'-
~~~~~~~~~~~
To co, Siostra, płyniemy do Batumi ?
:)

juda.~

3. Data: 2011-02-07 15:19:43

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"_|)" <j...@w...pln> wrote in message
> -`@'-
>
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał >
> http://wyborcza.pl/1,75248,9063597,Sondaz__Nie_boje_
sie_ciebie__Zydzie.html

> Zdecydowanie tak !

amen.

> _|) -`@'-
> ~~~~~~~~~~~
> To co, Siostra, płyniemy do Batumi ?

ja juz sobie doplynelam gdzie chcialam :)

i.

4. Data: 2011-02-07 15:55:19

Od: "_|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> amen.

> ja juz sobie doplynelam gdzie chcialam :)
> i.

Osiagnęłaś mądrość i szczęście absolutne ?
:o/

j.

5. Data: 2011-02-07 16:20:19

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"_|)" <j...@w...pln> wrote in message
> -`@'-
>
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> Osiagnęłaś mądrość i szczęście absolutne ?
> :o/

takie cos nie istnieje. Ale osiagnelam to czego pragnelam.

6. Data: 2011-02-07 17:16:45

Od: "_|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> takie cos nie istnieje. Ale osiagnelam to czego pragnelam.

Ok, rozumiem, chyba...
Bo co jeszcze robisz na grupach w takim razie ?
:o/

j.

7. Data: 2011-02-07 17:58:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> http://wyborcza.pl/1,75248,9063597,Sondaz__Nie_boje_
sie_ciebie__Zydzie.html

> "W por�wnaniu z 2002 r. zasi�g antysemityzmu wyra�nie si� skurczy�, i to
we
> wszystkich grupach wiekowych"
>
> "Prof. Ireneusz Krzemi�ski: - Polacy s� pewniejsi siebie i zadowoleni z
> w�asnych sukces�w. Zmniejsza si� wi�c poczucie zagro�enia i niech��
do
> wszelkich "innych". Sprzyjajďż˝ temu masowe wyjazdy zagraniczne i poznawanie
> wielokulturowych spo�ecze�stw."
>

> i.

Ale ty jesteś dupeczka łatwowierna , tak spadło do żydów bo z jednych
znienawidzonych mamy wszystkich znienawidzonych , czyli rozeszło się
po grupach społecznych .................

Niby Polska jest częścią europejskiej wspólnoty, niby Polacy jak nigdy
w historii przemieszczają się poświecie bądź to w celach zarobkowych,
bądź czysto turystycznych stąd obcowanie z przedstawicielami innych
narodów o różnym kolorze skóry jest powszechne, niby świadomość
społeczna wzrasta co powinno mieć przełożenie na większą tolerancję
wobec wszelkiej odmienności - a rasizm w kraju nad Wisłą jest wciąż
zjawiskiem wręcz powszechnym. Już nie mówi się tylko o antysemityzmie,
jako kwestii w Polsce niemal zupełnie naturalnej, ale mnożących się
aktach dyskryminacji wszystkich wyglądających inaczej, z przemocą
fizyczną włącznie. Niestety, w tej materii mentalność naszej nacji
przedstawia się wyjątkowo ponuro. Najsmutniejsze jednak jest, iż
najczęściej autorami rasistowskich ekscesów są młodzi Polacy, którzy
nie powinni mieć żadnych uprzedzeń do obcych.No, ale chyba wynika to z
ewidentnego pomylenia pojęć, które dotyczy naszych rodaków bez względu
na wiek. Nawet daleko od ojczystego kraju - u nas, w Chicago -
polonusi często mylą patriotyzm z nacjonalizmem, szowinizmem i
ksenofobią. Wszystko to wystawia nam
niezbyt dobre świadectwo: po prostu jesteśmy narodem nietolerancyjnym
i w dużej mierze rasistowskim!
Leszek Pieśniakiewicz
meritum.us

http://www.meritum-news.com/NEWS/?p=5918

http://www.polskieradio.pl/7/473/Artykul/275609,Rasi
zm-w-Polsce-

8. Data: 2011-02-08 03:30:26

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"_|)" <j...@w...pln> wrote in message
> -`@'-
>
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> Ok, rozumiem, chyba...
> Bo co jeszcze robisz na grupach w takim razie ?
> :o/

bawie sie :)

i.

9. Data: 2011-02-08 14:07:03

Od: "_|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> bawie sie :)
> i.

:)

j.~

Gary Moore
Czesi i polscy nekrofile.
Świadomość to nie mózg - o ludziach żyjących bez mózgu.
Wierzę w Boga
Tak się rodzą objawienia... i święci...