podświetlane uchwyty i kolorowe świetlówki

1. Data: 2004-09-05 11:35:09

Temat: podświetlane uchwyty i kolorowe świetlówki
Od: Ed Colanski <e...@U...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam pytanko o to gdzie w Warszawie można kupić:

-podświetlane uchwyty na półki szklane - żaróweczka mieści się wewnątrz
uchwytu, w ktory "wsadza" się półkę. Takie podświetlane półki były
kiedyś w Walther Meble, a dzisiaj zobaczyłem je w "Meble Agata"
(niestety w obu przypadkach uchwyty te były integralną częścią mebla).

-świetlówki świecące w kolorze innym niż biały: niebieskie, zielone.

Z góry dziękuję za pomoc

--
EC

1. Data: 2004-09-05 22:37:40

Temat: Re: podświetlane uchwyty i kolorowe świetlówki
Od: "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed Colanski" <e...@U...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (niestety w obu przypadkach uchwyty te były integralną częścią mebla).
>
> -świetlówki świecące w kolorze innym niż biały: niebieskie, zielone.

Może w firmach "tuningujących" dresochodYYYYYmiało być samochody?
BPNMSP

A serio...sprawdź kto produkował te meble i skąd miał uchwyty...
i spytaj u producenta...w końcu powinni dać namiar, jeśliby się komuś
taki uchwyt zepsuł/żaróweczka przepaliła...etc..
W końcu producent mebla nie będzie się ukrywał...
--
shroeder

1. Data: 2004-09-06 06:44:13

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ed Colanski" <e...@U...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> mam pytanko o to gdzie w Warszawie można kupić:
>
> -podświetlane uchwyty na półki szklane [...]

Nie mam pojęcia, ale jak się dowiesz, kto produkuje, daj znać, proszę :)

> -świetlówki świecące w kolorze innym niż biały: niebieskie, zielone.

Na Śląsku niebieskie, zielone, żółte i różowe są w większości hipermarketów
(mówimy o świetlówkach liniowych, nie o tzw. żarówkach energooszczędnych,
prawda?), więc pewnie w Warszawie też.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.