poduszka

1. Data: 2004-02-27 17:06:18

Temat: poduszka
Od: "Kasia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzcie jak sie robi poduszke. Chce ja ozdobic haftem xxx. Czy poszewka
jest kanwa czy jak to sie robi?

1. Data: 2004-02-28 08:18:52

Temat: Re: poduszka
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie tak zez przodu daje nkanwe a z tylu inny material z przudu
oczywiscie zawsze mamcala zahaftowana
A Ty chcesz tylko rzucica jakis kwiatuszek z przodu????
to nie wiem , niech sie wypowiedzia dziewczyny co tak robily , bo nie chce
Ci zle doradzic :)

--
Myszka07 ( Świetochłowice )
e...@p...onet.pl

1. Data: 2004-02-28 14:20:44

Od: "Wiola" <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzcie jak sie robi poduszke. Chce ja ozdobic haftem xxx. Czy poszewka
> jest kanwa czy jak to sie robi?

Ja wyszyłam 2 poduszki i powiem jak ja to sobie wykombinowałam.
Kanwa jest tylo na wierzchniej stronie cała wyhaftowana.Podkleilam pod spód
fizeline,zeby się ewentualnie nie wyciagały nitki.Doszyłam spód z innego
materiału.
Piore w automacie i narazie nic sie nie dzieje.
Wiola
Tutaj możesz zobaczyć
http://tinylink.com/?Huh3vcEuBo

1. Data: 2004-02-28 20:19:21

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Powiedzcie jak sie robi poduszke. Chce ja ozdobic haftem xxx. Czy poszewka
> jest kanwa czy jak to sie robi?

przesliczne bywaja poduszki, ktore tylko srodkowy kwadrat jednej strony maja
z wyszytej kanwy. Z tylu jest ten sam material, co z przodu z brzegow. Chce
tak zrobic, ale latem dopiero, bo niestety jutro ferie mi sie koncza i
trzeba wracac do pracy :((

pozdrawiam
wkn

ps. w koncu moge odbierac poczte!! :)

1. Data: 2004-02-29 07:42:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Feb 2004 21:19:21 +0100, "Wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>tak zrobic, ale latem dopiero, bo niestety jutro ferie mi sie koncza i

a to ma byc poduszka do spania? bo jak tak to co rano bedziesz
wstawac w "tatuazem" wzorku na ktoryms policzku, heheheh

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-03-01 09:56:29

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <s...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Powiedzcie jak sie robi poduszke. Chce ja ozdobic haftem xxx. Czy poszewka
> jest kanwa czy jak to sie robi?

Pzryklad poduszki
http://www.coatsgmbh.de/de/1/funnov.html

Monika (Hannover)